کد خبر : 1397955 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:56 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز شکایت کشی های لیگ برتری؛

توقیف اموال ملی پوش سابق والیبال

با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر والیبال، بازیکنان طلبکار دست به شکایت از مدیران باشگاه ها زده اند که در این بین یکی از ملی پوشان سابق اموالش را توقیف شده دید.

توقیف اموال ملی پوش سابق والیبال 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال بدترین سال خود را پشت سر می گذارد و اتفاقات این لیگ در هیچ یک از دوره های گذشته تجربه نشده بود. در کنار تمام آن اتفاقات بد و تاریک حالا تیم ها و بازیکنان دست به شکایت از یکدیگر زده اند و به نظر می رسد این آغاز اتفاقات ناخوشایند والیبال ایران باشد.


تمام اعضای تیم والیبال پارسه چک هایی که از باشگاه گرفته اند را به اجرا گذاشته اند و با گرفتن یک وکیل به دنبال مطالبات خود هستند. این تیم مانند بسیاری دیگر از تیم ها حتی یک ریال هم بازیکنان خود پول نداده است و حالا مطالبات بازیکنان و کادر فنی از راه قانونی پیگیری خواهد شد.


اما اتفاق نگران کننده در تیم صالحین ورامین افتاد؛ جایی که بازیکنان سابق این تیم حکم توقیف اموال احسن شیرکوند، ملی پوش سابق این تیم را گرفته اند. سال گذشته به دلیل مطالبات مالی که بازیکنان از باشگاه داشتند، احسن شیرکوند چک شخصی خود را به بازیکنان داد تا لیگ به پایان برسد و مسئولین شهر قول داده بودند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. شیرکوند در ازای قول مسئولین چک شخصی به بازیکنان داد اما هیچ یک از قول هایی که داده شده بود، عملی نشد و حالا بازیکنان سابق این تیم به وسیله همان چک ها حکم توقیف اموال ملی پوش سابق را گرفته اند.


در این بین فدراسیون والیبال از طریق قراردادها، ضمانت های مالی که باید گرفته می شد و کمیته انضباطی خود هیچ کمکی نتوانسته است به تیم ها و بازیکنان کند تا وضعیت لیگ و والیبال ایران نگران کننده تر از همیشه باشد.

دیدگاه‌ها