کد خبر : 1397956 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:58 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تسویه حساب ها در بدترین زمان ممکن

برزیل، مکانی برای ناامنی صنعت نفتی‌ها

صنعت نفت آبادان این روزها تبدیل به یکی از عجیب ترین تیم های لیگ برتری شده است، نفتی های جنوب که بعد از سه فصل در لیگ برتر حضور یافتند، با توجه به حواشی که حول خود می بینند، اردوی تدارکاتی خود را در تهران برگزار کردند. ​​​​​​​

برزیل، مکانی برای ناامنی صنعت نفتی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین حواشی لیگ شانزدهم را باید در دیدار بین تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده جستجو کرد. دیداری که با اعتراض شدید تماشاگران و درگیری فیزیکی به پایان رسید. 

 

آبادانی ها که بعد از سه فصل غیبت از ابتدای لیگ شانزدهم در لیگ برتر حضور یافتند و همراه با نادر دست نشان توانستند به نتایج خوبی دست پیدا کنند، آنها در هفته های آغازین لیگ و با برتری در برابر تیم هایی همچون استقلال و البته درخشش ستاره هایی مانند حسن هوری، محمد شادکام، میلاد جهانی و ... تا رده سوم جدول رده بندی نیز بالا رفتند، اما به مرور این تیم به روند واقعی خود نزدیک شد، همان نتیجه گیری معمول تیم هایی که تصمیم دارند لیگ برتری بمانند. 

 

تا پایان بازی های دور رفت همه چیز به صورت عادی در آبادان در جریان بود، اعتراضاتی به برخی نتیجه ها می شد اما چیزی نبود که باعث به هم ریختن جو تیم شود. اما در تعطیلات نیم فصل اتفاقی در این باشگاه افتاد که به نوعی تیم را تبدیل به بشکه ای از باروت کرد. نادر دست نشان از مجموعه خارج شد تا فیروز کریمی جایگزین وی شود. 

 

به هرحال چیزی که در این میان مطرح می شود تصمیمی مدیریتی است که در این مطلب نمی توان به آن ورود کرد، دلیل اخراج دست نشان رتبه دوازدهمی صنعت نفت در نیم فصل بود، که طبق گفته مدیران تیم، این شرط در قرارداد وی وجود داشت، هر آنچه که بود خروج دست نشان باعث به هم ریختن اوضاع در آبادان شد، تمرینات و بازی های این تیم محلی برای سردادن شعارهای مختلف شده بود و دیگر کار به جایی رسید که زردپوشان در بازی های خارج از خانه بازی های باکیفیت تری ارائه می دادند. 

 

1160970

 

دو سه بازی که از دور برگشت رقابت ها برگزار شد حسن هوری نیز دروازه آبادان را ترک کرد، عده ای از هواداران او را مقصر اخراج دست نشان می دانستند و بدین ترتیب هوری نیز ترجیح داد تا این تیم را ترک کند و وارد دعواهای به وجود آمده نشود. 

 

دو شکست پرگل صنعت نفتی ها در دو بازی خانگی برابر استقلال و پدیده، فتیله وصل شده به بشکه باروت را آتش زد و اتفاقاتی که در نهایت نباید می افتاد، افتاد. برخی هواداران این تیم در دیدار برابر مشهدی با دست به کارهای عجیب و غریب زدند تا جایی که که اگر پای نیروی انتظامی وسط کشیده نمی شد شاید حوادث تاسف باری در ورزشگاه رخ می داد. 

 

برزیلی ها این روزها با 22 امتیاز از 22 بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و باید در بازی های باقی مانده، لیگ برتری ماندن خود را به تثبیت برسانند، نکته تاسف برانگیز در رابطه با این تیم اینکه درست در روزهایی که وفاق و اتحاد حداکثری آبادانی ها باید باعث ماندن این تیم در لیگ برتر شود همه چیز به عکس اتفاق می افتد و حاشیه ها در بالاترین حد خود برای این تیم در حال پیش آمدن است. 

 

هواداران صنعت نفت خوب می دانند سقوط به دسته اول چه طعمی دارد، آنها امسال پس از سه فصل به لیگ برتر آمدند و در صورتی که این روزها را از دست بدهند شاید بالاجبار باید باز هم از لیگ برتری ماندن دست بکشند، اتفاقی که پیش از این نیز برای آنها افتاده بود. 

 

 

البته بدون در نظر گرفتن تصمیم گیری و اتفاقاتی که در این تیم افتاده است باید قبول کرد صنعت در صورتی که بتواند لیگ شانزدهم را به سلامت به پایان برساند کار مهمی را به انجام رسانده است، هرچه باشد نفتی ها با هزینه ای کمتر از بسیاری از تیم های لیگ برتری قدم به این بازی ها گذاشتند و بنابراین نمی توان انتظار عجیب و غریبی از آنها داشت. 

 

حال می شنویم در حالی که نفت آبادان در بازی بعدی خود باید در این شهر به میدان برود از تعطیلی لیگ استفاده کرده و در تهران اردو برگزار کرده است، همین موضوع نشان می دهد آنها هنوز در آبادان از آرامش کافی برخوردار نیستند و این موضوع سبب شده تا اردوی خود را در شهری غیر از دیار خود برگزار کنند. 

 

قصد ورود به اختلافاتی که به وجود آمده نداریم اما هواداران تیم صنعت نفت باید بدانند اگر تصمیم به تغییر و تحولاتی در تیم شان دارند زمانش اکنون نیست، این تیم می تواند در آرامش بیشتر و با پایان یافتن رقابت های لیگ به تغییرات فکر کند و درگیری و حواشی این روزهای آبادان تنها می تواند از ادامه لیگ برتری ماندن این تیم جلوگیری کند.

 

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد در هر دعوایی، برخی به دنبال حاشیه سازی و گل آلود کردن آب هستند چرا که در آن میان می توانند شرایطی را به نفع خود و عرصه را برای نتیجه گیری این باشگاه تنگ کنند، این ها دقیقا همان افرادی هستند که بهترین زمان را برای سودجویی و تسویه حساب های خود انتخاب می کنند.

دیدگاه‌ها