کد خبر : 1397958 | 04 اسفند 1395 ساعت 15:17 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

دایی: بازیکنان بی‌پول و بی‌انگیزه شدند

مربی نفت تهران به شرایط نامطلوب مالی تیم‌شان انتقاد کرد.

دایی: بازیکنان بی‌پول و بی‌انگیزه شدند

به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی در مورد عدم حضور بازیکنان نفت در اردو به دلیل مشکلات مالی گفت: یک ماه پیش بچه‌های ما تمرین نکردند اما در همان مقطع جلسه‌ای با مدیریت باشگاه گذاشتند و مسئولان قول دادند تا آخر بهمن‌ماه پرداختی داشته باشند که الان از موعد مقرر گذشته و وعده‌ها عملی نشده است؛ بازیکنان هم به همین دلیل از دیروز به تمرین نیامدند و اردو نیز به همین دلیل لغو شد.


او با بیان اینکه هفته آینده بازی حساسی با پرسپولیس دارند، اظهار کرد: مسابقه سختی خواهیم داشت اما شرایط تیم ما طوری است که علاوه بر جام حذفی، از طریق لیگ هم می‌توانیم سهمیه بگیریم ولی متاسفانه بازیکنان پولی نگرفته‌اند و آنها هم زن و بچه دارند که تصمیم گرفتند فعلا تمرین نکنند.


مربی نفت تهران ادامه داد: وقتی تیم تمرین نمی‌کند، چطور می‌توان راجع به بازی با پرسپولیس چه پیش‌بینی و نظری داشت؟ مطمئنا تیم بی‌تمرین، بی‌پول و بازیکن بی‌انگیزه شرایط سختی را به وجود می‌آورد.


او یادآور شد: مطمئنا مدیریتی که باشگاه نفت را خریده است به فکر موفقیت تیم و بازیکنان است و قطعا مشکلات را برطرف می‌کند؛ در جریان کلی این موضوع‌ها نیستم ولی قول خاصی به بچه‌های تیم داده نشده است؛ انسان‌های شریفی که مالکیت باشگاه را در اختیار دارند به دنبال آبروی تیم و نتیجه گرفتن هستند.

دیدگاه‌ها