کد خبر : 1397967 | 04 اسفند 1395 ساعت 15:02 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سیمئونه به اعتراض عجیب گریزمان

سرمربی اتلتیکومادرید در پاسخ به واکنش تند گریزمان به تعویض شدن کوین گامیرو گفت که از عصبانیت بازیکنان لذت می‌برد.

پاسخ سیمئونه به اعتراض عجیب گریزمان

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، اتلتیکومادرید شب گذشته در  دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان اروپا چهار بر دو بایرلورکوزن را شکست داد.

 

کوین گامیرو با وجود اینکه نمایش خوبی داشت، در دقایق نخست نیمه دوم تعویض شد. گریزمان از این اتفاق عصبانی شد و آشکارا مخالفت خود را به تصمیم سیمئونه نشان داد.

 

 

1179104

 

 

سرمربی اتلتیکو مادرید در این‌باره گفت‌:« حریف با یک گل اتفاقی به تساوی نزدیک شد حتی اگر لیونل مسی یا دیگو مارادونا در ترکیب بودند، به خاطر شرایط بازی آنها را تعویض می کردم. از عصبانی شدن بازیکنانم خوشحال می‌شوم. فرناندو تورس به بازی آمد تا بتواند به عنوان یک مهاجم تازه نفس در ضد حمله به تیم کمک کند.»

 

 

1182553

 

 

سیمئونه درباره گلزنی مهاجمانش گفت‌: «به خاطر اینکه مهاجمانم توانستند در این بازی گلزنی کنند، خوشحالم. همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه‌ هستیم. ۲۱ سال بود که اتلتیکومادرید نتوانسته بود در بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر برساند. باید در خط حمله خود را قوی کنیم تا در بازی شرایطمان بهتر شود. در چنین مسابقاتی گلزنی در خانه حریف اهمیت زیادی دارد.

بازی برگشت سخت خواهد بود. هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. به حریف احترام می‌گذارم. در مسابقات حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد؛ مخصوصا زمانی که در خانه بازی می‌کنید و تیم مهمان تنها به برد نیاز دارد. برابر ایبار در کوپا دل ری چنین شرایطی را تجربه کردیم. ممکن بود در بارسلونا نیز نتیجه را به نفع‌مان برگردانیم.»

دیدگاه‌ها