کد خبر : 1397986 | 04 اسفند 1395 ساعت 17:24 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

صفر شوت، صفر موقعیت گل

روز آرام مهاجمان استقلال در شیخ راشد(آنالیز)

مهاجمان استقلال در بازی با الاهلی روز کاملا آرامی برابر مدافعان الاهلی پشت سرگذاشتند و منصوریان باید امیدوار باشد که این بازیکنان بتوانند در بازی با التعاون شرایط بهتری را در زمین بازی پیاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی که استقلالی ها قصد داشتند با شکست الاهلی گام اول در بازی های لیگ قهرمانانان آسیا را محکم بردارند، کاوه رضایی و علی قربانی مهاجم این تیم حتی یک شوت به چارچوب هم نداشتند که این نشان می دهد چقدر خط آتش آبی ها در بازی با الاهلی ضعیف عمل کرده است.


کاوه رضایی که به عنوان مهاجم انرژیک و دونده در ترکیب استقلال به میدان رفته بود، در طول 90 دقیقه که در زمین بازی به میدان رفت، تنها 20 بار پایش به توپ برخورد کرد که این آمار برای مهاجمی در استاندارد او بسیار ضعیف است. رضایی در طول 90 دقیقه بازی 17 پاس با دقت 64.7 به هم تیمی هایش داد که این آمار هم چندان قابل توجه نیست. رضایی در طول 90 دقیقه بازی یک بار به سمت دروازه ضربه زد که از سوی مدافعان حریف بلاک شد، حتی یک شوت به دروازه هم نداشت و البته در طول بازی هرگز نتوانست برای خود موقعیت گل ایجاد کند. رضایی در جریان بازی هرگز موفق نشد از مدافعان حریف خطا بگیرد و البته یک بار مرتکب خطا شد.

 

1182616


اما از طرف دیگر علی قربانی هم آماری بهتری از کاوه رضایی نداشت. او در طول بازی حتی یک ضربه به چارچوب هم نداشت، نتوانست موقعیت گل برای خود خلق کند، 39 پار توپ را لمس کرد، 30 پاس با دقت 70 درصد به هم تیمی های خود داد، در طول بازی یک بار از بازیکنان حریف خطا گرفت و یک بار هم روی او خطا اعلام شد تا شب کم اثر او هم به این شکل به پایان برسد.

 

1182617


البته یکی از دلایل این موضوع می تواند این باشد که هافبک های استقلال هرگز در خلق موقعیت برای رضایی و قربانی موفق نبودند و حالا باید منصوریان امیدوار باشد که در بازی با التعاون شرایط بهتری برای آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها