کد خبر : 1397987 | 04 اسفند 1395 ساعت 17:29 | 153.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین تقدیم به اولین مربی زن لیگ قهرمانان

دو اخراج و 7 گل خورده برای بانوی تاریخ‌‌ساز

هنوز 3 دقیقه از بازی نگذشته بود که تیم ایسترن با از دست دادن مدافع چپ خود ده نفره شد. اتفاقی که آغازی بر یک شکست سنگین در یک بازی تاریخی بود.

دو اخراج و 7 گل خورده برای بانوی تاریخ‌‌ساز 

به گزارش "ورزش‌سه"،  در مسابقه گوانگ ژو اورگرانده مقابل تیم اسیترن هنگ کنگ، چان یئون تینگ دختر 28 ساله ای که هدایت تیم هنگ کنگی را برعهده داشت باوجود تشویق شدید و البته خوشامدگویی فیلیپه اسکولاری بزرگ با پایانی تلخ زمین بازی را ترک کرد. او با کمی بدشانسی و البته بی تجربگی بازیکنانش نزدیک به 30 دقیقه ده نفره و نزدیک به یک ساعت 9 نفره تیمش را مقابل گوانگ ژو و مهاجمان گرانقیمتش آرایش داد که حاصل این نبرد نابرابر باخت 7 گله ای بود که برای شروع کار این سرمربی در آسیا به هیچ وجه جذاب نیست. اگرچه او 5 مسابقه دیگر در پیش دارد برای اینکه شایستگی فنی خود را روی نیمکت تیم ایسترن نشان دهد.


چان یئون تینگ که از دو، سه هفته پیش از این مسابقه مورد توجه شدید رسانه ها قرار گرفته بود، البته می توانست شکستی سخت تر هم داشته باشد اما گوانگ ژویی ها در دقیقه 23 یک پنالتی را از دست دادند. او که تیمش از دقیقه 33 با 9نفر بازی می کرد، مقابل فشار شدید ستاره های تیم سابق قهرمان آسیا دوام نیاورد و وقتی در دقیقه 84 آخرین گل بازی را از حریف دریافت کرد، مشخص بود که برای اولین بار در طول یک 90 دقیقه به ناامیدی مطلق رسیده است. صد البته او همچنان مورد تشویق طرفداران و مورد حمایت رسانه ها خواهد بود چراکه مربیگری یک زن در یک رقابت سطح بالای آسیایی چیز کوچکی نیست و به نظر نمی رسد این بانوی چشم بادامی از راهی که آغاز کرده کوتاه بیاید. اگرچه باخت 7 گله به شدت دردناک و آزاردهنده است. 

 

1182618


او که با دستیاران مرد خود به هدایت تیمش می پرداخت، قبلا جام قهرمانی هنک کنگ را بالای سر برده و با روحیه ای مناسب این بازی را بعد از خوش و بش با اسکولاری آغاز کرد اما بی تجربگی بازیکنان نتیجه ای تلخ را برای این زن تاریخ ساز رقم زد، نتیجه ای که پیش از بازی کسی پیش بینی نمی کرد در تابلوی ورزشگاه ثبت بشود.

 


شروع به کار توپخانه چینی ها 
بازی دو تیم گوانگژو و ایسترن به عنوان یکی از بازی های گروه هفتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 آغاز شد، همانطور که عنوان شد هنگ کنگی ها خیلی زود و در دقیقه سوم بازی مدافع خود را از دست دادند و یک پنالتی تقدیم حریف کردند، این اتفاق باعث شد تا شاگردان اسکولاری خیلی زودتر از آنچه که تصور می کردند به گل برسند، چینی ها پس از آن در دقیقه 22 دومین گل خود را به ثمر رساندند، پس از این گل دومین بازیکن تیم ایسترن نیز از زمین اخراج شد تا آنها 9 نفره در برابر چینی ها به بازی خود ادامه دهند. 


تا پیش از پایان نیمه اول، شاگردان اسکولاری موفق شدند یک گل دیگر نیز به ثمر برسانند و بازی را در نیمه اول با اختلاف سه گل به پایان رساندند. پس از آغاز نیمه دوم گوانگژو خیلی زود توانست گل چهارم خود را وارد دروازه حریف کند، آنها که در برابر حریفی نصفه و نیمه به کار خود ادامه می دادند در دقایق 65، 82 و 84 سه بار دیگر دروازه حریف را باز کردند تا با 7 گل، پرگل ترین پیروزی هفته اول بازی های لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند و در صدر جدول رده بندی گروه هفتم قرار بگیرند. 

 


رضایت ژاپنی ها و کره ای ها به تساوی 
دیگر دیدار این گروه نیز بین تیم های کاواساکی ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی برگزار شد، دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گل های این دیدار در دقایق 11 و 23 به ثمر رسید و در نیمه دوم نیز دو تیم نتوانستند بر دیگری فایق آیند تا در نهایت با تساوی و یک امتیاز به کار خود پایان دهند.

دیدگاه‌ها