کد خبر : 1398002 | 04 اسفند 1395 ساعت 18:18 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

نیما نکیسا: پرسپولیس مشت خورد اما برخاست

بیرانوند، یک فصل بی اشتباه را گذراند

من فکر می کنم پرسپولیس برابر تیم فوتبال الهلال خوب بازی کرد و نظر کسانی که ادعا میکنند پرسپولیس ضعیف کار کرده را قبول ندارم.

بیرانوند، یک فصل بی اشتباه را گذراند  

به گزارش "ورزش سه"، نیما نکیسا که این روزها در حال تحصیل در مقطع دکترای آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی است، درباره اوضاع امروز فوتبال ایران و شرایط پرسپولیس چنین می گوید:


من وضعیت پرسپولیس را چنین تفسیر می کنم که پرسپولیس مثل آدمی بود که به همه با تسلط ضربه زده اما برابر استقلال غفلتا یک مشت خورده و تا به خود بیاید کمی زمان برد اما برابر الهلال پرسپولیس دیگر به طور کامل به خودش آمد و توانست قد علم کند.


نیما نکیسا بازیکنانی مثل سروش رفیعی و محسن مسلمان را کلیدی ترین مردان تیم پرسپولیس می داند و می گوید: این 2 بهترین مردان پرسپولیس هستند اما در تیم پرسپولیس، بازیکن مداری دیگر وجود ندارد و به جز یکی، دو بازیکنی که نقشی کلیدی از حیث پست خود دارند (مثل کامیابی نیا و جلال حسینی) در بقیه شرایط نبودن هر بازیکنی حتی  سروش رفیعی و مسلمان کار این تیم را مختل نمی کند.


نکیسا عملکرد بیرانوند را هم تایید کرده و می گوید: او در پرسپولیس عملکرد شایسته و بی اشتباهی داشته است و اگر در گل سوم پرسپولیس کمی زاویه بدنش را بهتر تنظیم می کرد، آن گل را دریافت نمیکرد.


نیما نکیسا در پایان می گوید: این پرسپولیس لیاقت بیشتری دارد و به نظر من می تواند تا مراحل پایانی این مسابقات پیش برود.

دیدگاه‌ها