کد خبر : 1398046 | 04 اسفند 1395 ساعت 20:17 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

با ایجاد 8 شانس گلزنی؛

عبدالرحمن بهترین بازیکن روز اول آسیا

هافبک ریزنقش تیم العین امارات در دیدار برابر ذوب آهن همانطور که انتظار می رفت نمایش خیره کننده ای داشت و به عنوان بهترین بازیکن روز اول مسابقات انتخاب شد.

عبدالرحمن بهترین بازیکن روز اول آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن شب گذشته برابر تیم قدرتمند العین امارات فینالیست دور قبل لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و در شرایطی که 71 درصد مالک توپ و میدان بود، مقابل دفاع منسجم و نمایش درخشان رشید مظاهری راه به جایی نبرد، تا تنها یک امتیاز از دیدار خانگی اش کسب کند.


عمر عبدالرحمن که در میان علاقمندانش به عموری شهرت دارد، روز گذشته به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. البته این تنها عنوانی نبود که در روز اول مسابقات گروهی به بازیکن ریزنقش و تکنیکی تیم ملی امارات رسید؛ عبدالرحمن با ایجاد 8 شانس گلزنی برای هم تیمی هایش، بالاتر از تمام بازیکنان به عنوان بهترین بازیکن روز اول مسابقات برگزیده شد؛ شانس هایی که با عملکرد خوب خط دفاعی ذوب آهن، بی دقتی مهاجمین و هوشیاری رشید مظاهری به جایی نرسید.


هافبک خلاق العینی‌ها علاوه بر این 7 بار به دروازه رشید مظاهری شوت زد، که تنها یک بار شوت هایش به چارچوب راه یافت و آن یک بار هم واکنش مظاهری مانع از باز شدن دروازه نماینده ایران شد.
بازیکنان تیم العین مقابل ذوب آهن 620 بار به یکدیگر پاس دادند، که 103 بار آن از طریق عبدالرحمن اتفاق افتاد. دقت پاس های عموری 69.9 درصد بود و در مجموع 135 بار لمس توپ داشت که نشان از توانایی و شایستگی فنی بالای این بازیکن دارد.


عمر عبدالرحمن که بلندی قامت او 173 سانتی متر است، بر خلاف چیزی که به نظر می رسد در دیدار برابر ذوب آهن در درگیری های میانه میدان نیز نقشی تعیین کننده داشت و در 7 درگیری بر سر توپ که با بازیکنان ذوب آهن داشت، 4 بار برنده این دوئل ها شد.

 

 

1182657

 

1182658

دیدگاه‌ها