کد خبر : 1398056 | 04 اسفند 1395 ساعت 21:18 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود یونایتد به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

منچستر یونایتد موفق شد با تک گل میخیتاریان از سد سنت اتین عبور کند.

صعود یونایتد به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به پیروزی پرگل یونایتدها در دیدار رفت و با هت تریک زلاتان، این تیم کار خیلی دشواری برای صعود به مرحله بعد نداشت.

 

در دقایق ابتدایی علیرغم حملات نصفه و نیمه سنت اتین، اتفاق خاصی رخ نداد و اولین حمله یونایتدها در دقیقه 17 تبدیل به گل شد. ارسال دیدنی ماتا از جناح چپ، با ضربه زیبا و تمام کننده میخیتاریان از درون محوطه همراه بود تا یونایتد به گل اول برسد.

 

 

1182668

 

 

5 دقیقه بعد، میخیتاریان به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ جای خود را به مارکوس راشفورد داد.

 

 

1182667

 

 

دقایقی بعد، سنت اتین صاحب موقعیت خوبی شد اما ارسال بازیکنان این تیم در برابر دروازه به جایی نرسد تا بازی همچنان به نفع منچستر ادامه پیدا کند.

 

در دقیقه 38، زلاتان در پشت محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تک گل میخیتاریان به سود منچستر به اتمام برسد.

 

 

1182666

 

 

با شروع نیمه دوم، حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد و مارکوس راشفورد دو بار و در دقایق 50 و 51 صاحب موقعیت شد اما سهل انگاری این مهاجم جوان و دفاع منسجم میزبان مانع باز شدن دروازه شد.

 

در دقیقه 58 فلینی نیز در پشت محوطه صاحب موقعیت شد اما در کنترل توپ و زدن ضربه نهایی ناتوان بود. دقایقی بعد، اریک بیلی مدافع یونایتدها با دریافت اخطار دوم اخراج شد تا شیاطین سرخ 10 نفره به کار خود ادامه دهند.

 

 

1182669

 

 

در ادامه، سنت اتین علیرغم تلاش فراوان در خلق موقعیت ناتوان بود و یونایتدها نیز با توجه به دیدار حساس روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه، تمایل چندانی به هجوم نداشتند.  در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا یونایتدها با همان یک گل پیروز میدان باشند.

دیدگاه‌ها