کد خبر : 1398068 | 04 اسفند 1395 ساعت 16:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی: با تولد پسرم انگیزه‎هایم بیشتر شد

هافبک دفاعی پدیده، تولد فرزندش را انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب سرخپوشان مشهدی عنوان می‌کند.

احمدی: با تولد پسرم انگیزه‎هایم بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی، هافبک جوان پدیده که عملکرد مناسبی در ترکیب این تیم داشته امیدوار است حضور فرزندش انگیزه‌های او برای موفقیت بیشتر در جمع سرخپوشان را افزایش دهد.


او در خصوص شرایط پدیده گفت: بعد از هفته‌ها نتیجه مناسبی کسب کردیم و از روزهای بدشانسی فاصله گرفتیم و این مساله اکنون روحیه خوبی به تیم تزریق کرده است و امیدواریم در هفته‌های آتی نیز به چیزی که به دنبال آن هستیم برسیم.


احمدی در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده حول مدیریت فنی این باشگاه نیز گفت: پدیده توانسته علیرغم تمام حواشی جایگاه مناسبی بین هواداران مشهدی داشته. با این شرایط نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستیم تا بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و تمرکز بازیکنان حفظ شود. این هفته پیروزی بزرگی در آبادان برابر نفت به دست آوردیم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.


هافبک دفاعی سرخپوشان مشهدی که به تازگی صاحب فرزند شده حضور فرزندش را انگیزه مضاعفی برای موفقیت می‌داند: واقعا خوشحالم و حس بزرگی را تجربه می‌کنم. پدر شدن یک حس توصیف ناپذیر است و اکنون خودم را خوشبخت‌ترین فرد زمین می‌دانم و انگیزه‌هایم برای موفقیت با تولد پسرم، ابوالفضل افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها