کد خبر : 1398073 | 04 اسفند 1395 ساعت 23:55 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: تنها در 10 دقیقه نابود شدیم

زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست امشب تیمش مقابل والنسیا، از شیوه بازی بازیکنانش در نیمه اول بسیار عصبانی و گله مند بود.

زیدان: تنها در 10 دقیقه نابود شدیم

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری عقب افتاده از هفته 16 لالیگا، رئال مادرید امشب در زمین والنسیا 2-1 مغلوب شد و بهترین فرصت برای افزایش فاصله با رقبا را از دست داد. رئال نتوانست به دو گل دقایق 5 و 9 زازا و اوریانا واکنش خوبی نشان دهد و در نهایت شکست خورد.

 

 

1182702

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« واضح است که بازی را بسیار بد شروع کردیم و در 10 دقیقه، والنسیا ما را نابود کرد.

نقطه قوت ما همیشه این بود که بازی ها را خوب شروع می کردیم ولی امشب همه چیز برعکس شد. دو گل در ده دقیقه خوردیم و سپس بازی را در دست گرفتیم. واکنش ما خیلی دیر بود، خیلی دیر. از این شکست همه عصبانی هستیم.

مصمم و با انگیزه بازی را شروع نکردیم. محتاط هم نبودیم. افسوس که امشب فرصت خوبی برای افزایش فاصله با رقبا را از دست دادیم. والنسیا پس از زدن دو گل عقب نشست و به فکر ضد حمله بود. ما فرصت های متعددی برای زدن گل تساوی داشتیم که از دست دادیم. حالا باید استراحت کرده و به بازی یکشنبه مقابل ویارئال فکر کرد.»

 

زیدان ادامه داد:« در اندک بازی های این فصل خوب بازی را شروع نکرده ایم که این مسابقه هم به آنها اضافه شد. نگران نیستم و امیدوارم که این باخت تاثیر منفی روی ما نگذارد و بتوانیم ویارئال را شکست دهیم.

با تعویض ها هدفم تغییر روند بازی و متحول کردن تیم بود ولی نتیجه نداد. تبریک به والنسیا و از حالا تمرکز روی بازی بعدی.»

دیدگاه‌ها