کد خبر : 1398089 | 05 اسفند 1395 ساعت 09:55 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: سویا بهتر از ماست ولی شجاع بودیم

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی پس از شکست 2-1 تیمش مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان، تاکید کرد که حریف نسبت به آنها تیم بهتری است ولی تیم او نیز با شجاعت در میدان حاضر شد.

رانیری: سویا بهتر از ماست ولی شجاع بودیم

به گزارش "ورزش سه"،  سویا با دو گل از پابلو سارابیا و خواکین کورئا موفق شد از لسترسیتی 2-0 پیش بیفتد. با این حال جیمی واردی موفق شد اولین گل چمپیونزلیگی اش را در این دیدار حساس به ثمر برساند پس از بازی، رانیری که تیمش حالا در بازی برگشت شانس خوبی برای صعود دارد، تاکید کرد که حریف از آنها تیم بهتری است ولی آنها نیز با شجاعت ظاهر شدند.

 

1182715

 

 

او گفت:" می‌دانستیم که آنها با کیفیت بالایی که دارند از ما بهتر هستند. مالکیت توپ در اختیارشان بود ولی ما با سختی جو رفتیم. آنها کیفیتشان را نشان دادند و ما هم قلب بزرگمان را، همینطور سازمان یافتگی و باورمان را.

 

هیچگاه تسلیم نشدیم و خیلی خوشحالم. در پایان، اگر کمی آرامتر می‌بودیم می‌توانستیم روی ضد حملات به یک گل دیگر برسیم ولی این دیدار برای بازی برگشت در خانه خیلی مهم است. سختی کشیدیم ولی آماده یک تقابل سخت خواهیم بود. برای ما خیلی مهم است که این عملکرد را ادامه دهیم. آنها می‌توانند در هر لحظه ای به گل برسند ولی حالا ما می‌دانیم که باید بهتر بازی کنیم."

دیدگاه‌ها