کد خبر : 1398108 | 05 اسفند 1395 ساعت 11:24 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیپلماسی فوتبال بدون بازی تدارکاتی!

رئیس فدراسیون فوتبال رومانی و هیات همراه به تهران سفر کرده اند و قرار است بعد از بازدید از امکانات تیم های ملی نشست خبری مشترکی با مهدی تاج داشته باشند.

دیپلماسی فوتبال بدون بازی تدارکاتی!

به گزارش "ورزش سه"، طبیعی است بازدید از امکانات کمپ تیم های ملی دستاوردی برای رومانیایی ها نداشته باشد و آنها به امکاناتی که خودشان در اختیار دارند ببالند چرا که کمپ تیم های ملی هم اکنون یک زمین تمرین مناسب برای تیم ملی ندارد. زمین شماره یک کیفیت افتضاحی دارد به طوریکه امروز دیگر تیم های ملی همانند کی روش و  تیمش راضی به تمرین در این زمین نیستند و زمین شماره 2 هم که از ماه ها پیش در دست بازسازی قرار گرفته این روزها سنگ فرش است. می ماند هتل اجاره ای و یک زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی و مرکز پزشکی که البته برای اروپایی ها چیز تازه ای نیست. در عین حال باید قدردان فیفا بود که چنین پروژه ای را در زمان مدیریت علی کفاشیان در فوتبال ایران پیاده کرد. 


دیدار با روسای فدراسیون فوتبال اروپایی و هم چنین عقد قرارداد همکاری با آنها بسیار خوب است به خصوص که اگر منجر به الگوبرداری در همه زمینه ها شود به این دلیل که فوتبال وارداتی است. اما طبیعی است دوست داشته باشیم در گام نخست این دیدارها منجر به برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با تیم های اروپایی شود. هلند – رومانی و ...


بعد از حضور رئیس فدراسیون فوتبال هلند در تهران زمزمه های برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با هلند پیش آمد و خبرهای متعددی در این زمینه منتشر شد اما اکنون که سری به سایت فدراسیون فوتبال هلند می زنیم متوجه می شویم برگزاری این بازی دوستانه در دستور کار قرار نگرفته است. 


فقط سفر و میزبانی و فقط مصاحبه کردن و نشان دادن تفاهم همکاری به کار فوتبال ما نمی آید و فوتبال ایران که در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا است باید از ظرفیت ها بیشتر بهره ببرد که در صورت مدیریت صحیح این کار امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها