کد خبر : 1398194 | 05 اسفند 1395 ساعت 18:58 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیک‌تر شدن مس به قهرمانی در فوتسال

مس سونگون سه بازی نه چندان سخت تا پایان فصل دارد و در صورت کسب امتیاز کامل از آنها می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

نزدیک‌تر شدن مس به قهرمانی در فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال دو روز قبل برگزار شد که شکست گیتی‌پسند سایر تیم‌های مدعی قهرمانی را امیدوار به کسب این عنوان کرد و حالا در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل چهار تیم می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.


در حال حاضر گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، ملی‌حفاری اهواز و دبیری تبریز که به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم لیگ برتر فوتسال قرار دارند، از شانس برای رسیدن به قهرمانی در این فصل برخوردار هستند اما در این بین مسی‌ها شاید امید بیشتری داشته باشند چراکه گیتی‌پسند طی دو هفته اخیر روی دور باخت افتاده و دیدارهای دشواری در انتظارش است.


گیتی‌پسند در سه هفته پیش رو دیدارهای دشواری با تاسیسات دریایی، ملی‌حفاری و یاسین قم دارد و از طرف دیگر دبیری تبریز به مصاف فرش‌آرا مشهد که در بهترین شرایط سپری می‌کند، می‌رود و بعد از آن با دانشگاه آزاد تهران و آذرخش بندرعباس که هر دو تیم برای نیفتادن می‌جنگند بازی خواهد داشت.


ملی‌حفاری هم همچون گیتی‌پسند و دبیری کار راحتی در سه مسابقه آینده نخواهد داشت؛ آنها به ترتیب به مصاف یاسین، گیتی‌پسند و مقاومت البرز می‌روند که هر یک از این تیم‌ها توانایی گرفتن امتیاز از تیم اهواز را دارند.


برخلاف این سه مدعی قهرمانی، مس سونگون کار راحتی دارد چراکه این تیم ابتدا با مقاومت که ماندنش را در هفته قبل قطعی کرده و شاید انگیزه گذشته را نداشته باشد دیدار می‌کند و دو بازی دیگرش با شهروند ساری و لبنیات ارژن میانه جدولی است.


شاگردان افضل با اینکه فاصله 5 امتیازی با گیتی‌پسند صدرنشین دارند امیدوار هستند با پیروزی‌شان در سه هفته پایانی و از دست دادن امتیاز احتمالی توسط اصفهانی‌ها به صدر جدول برسند و قهرمان شوند.

دیدگاه‌ها