کد خبر : 1398195 | 05 اسفند 1395 ساعت 19:02 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر سخت گیتی‌پسند بدون 2 ملی‌پوش

دو بازیکن موثر و ملی‌پوش صدرنشین لیگ برتر فوتسال این تیم را همراهی نمی‌کنند و شاید نبود آنها موجب از دست رفتن قهرمانی‌شان شود.

مسیر سخت گیتی‌پسند بدون 2 ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، گیتی‌پسند از هفته سوم لیگ برتر در صدر جدول فوتسال حضور داشته و از رده اول پایین نیامده اما ممکن است این روند پایان خوشی نداشته باشد و در آخر به هدف اصلی‌شان ختم نشود.


مهدی جاوید با تصمیم باشگاه گیتی‌پسند و رضا لک سرمربی این تیم، از حضور در بازی اخیر مقابل دبیری تبریز منع شد که این تصمیم به مذاق او خوش نیامد و صراحتا اعلام کرد قصد ندارد تا پایان فصل برای نماینده اصفهان به میدان برود.


این بازیکن ملی‌پوش که اختلافاتی با لک، سرمربی گیتی‌پسند دارد، در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر است و احتمالا آقای گل هم می‌شود ولی عدم همراهی او در بازی اخیرشان مقابل دبیری که شکست خوردند نشان داد عدم حضور او تاثیر کمی ندارد.


افشین کاظمی دیگر ملی‌پوش گیتی‌پسند نیز مثل بازی اخیرشان تا پایان فصل نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود تا مشکلات صدرنشین دو چندان شود.


گیتی‌پسند با اینکه 54 امتیازی است و فاصله 5 امتیازی با مس سونگون دارد اما سه مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز برای رسیدن به قهرمانی مقابل تاسیسات دریایی، ملی‌حفاری و یاسین خواهد داشت که نبود مهدی جاوید و افشین کاظمی مطمئنا برای‌شان مشکل‌ساز خواهد شد و شاید موجب از دست رفتن قهرمانی‌شان هم شود.

دیدگاه‌ها