کد خبر : 1398198 | 05 اسفند 1395 ساعت 19:05 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: می‌خواهیم نتیجه پارسال را تکرار کنیم

سیاه جامگانی ها خود را آماده دیدار با تراکتور می کنند.

عباسی: می‌خواهیم نتیجه پارسال را تکرار کنیم 

به گزارش "ورزش سه" در آستانه دیدار تیم های سیاه جامگان و تراکتورسازی، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

 

 

*ارزیابی شما از وضعیت آمادگی سیاه جامگان برای بازی فردا چیست؟

خوشبختانه تیم تمرینات خوبی داشته و آماده ایم تا یک بازی خوب و جوانمردانه را در مقابل تیم خوب تراکتورسازی انجام دهیم.

 

 

* تحلیل شما از تیم تراکتورسازی چیست؟ فکر می کنید قادر به متوقف کردن این تیم باشید؟

تیم تراکتور تیمی است بزرگ، قابل احترام  و پرطرفدار، با یک سرمربی بسیار فهیم به نام امیر قلعه نویی . ما تمام توانمان را خواهیم گذاشت تا مثل سال گذشته این تیم را شکست دهیم و با سه امتیاز به وضعیتمان سر و سامان دهیم.

 

 

* غیبت آقای عزیزی روی نیمکت سیاه جامگان چه تاثیری بر روند نتیجه گیری تیم داشته؟

نبود ایشان لطمه زیادی به تیم زده و با اتمام  محرومیتشان حتما روی نیمکت تاثیرگذار خواهند بود.

 

 

*با توجه به اعتراض ها نقش داوری ها در روند نتایج تیم شما چقدر موثر بوده؟

متاسفانه در طول این فصل و فصل گذشته ضربات زیادی از داوری خوردیم. البته که اطمینان دارم این اشتباهات کاملا سهوی است. امیدوارم روزی برسد که شاهد قضاوت های کم اشتباه داوران ایرانی باشیم تا حق به حق دار برسد.

 

 

* نظر شما درباره کمپین های هواداری که تشکیل شده چیست و آیا بر روی حضور تماشاگران در استادیوم موثر است؟

حتما کار مفید و مثبتی است. نمونه آن را سال گذشته داشتیم و این کمپین ها تماشاگران و مسئولان را برای حضور و حمایت تهییج کرد و تاثیر آن را دیدیم. این یک حرکت خودجوش بوده که از طریق آن شور و شعف دوباره به استادیوم بازگردد.

 

 

* وضعیت اسپانسرینگ شهرداری مشهد به کجا ختم شد؟

ما قبلا لوگوی مشهد 2017 را روی پیراهنمان داشتیم. در ضیافتی که شهردار محترم برای تیم های مشهدی تدارک دیده بودند، پیراهن باشگاه را به ایشان تقدیم کردیم. ایشان بسیار استقبال کردند و از تیم پدیده هم درخواست کردند اقدام مشابهی انجام دهند تا به ازای هر بازی مبلغ 50 میلیون تومان به هر تیم پرداخت شود. البته هنوز هیچ دریافتی صورت نگرفته و امیدواریم این اقدام موقعی صورت گیرد که دیگر دیر نشده باشد.

 


*آیا سایر مسئولین استان اقدامی در جهت کمک به تیم شما انجام داده اند؟

متاسفانه تمامی وعده ها در حد حرف باقی مانده و در عمل هیچ اقدامی صورت نگرفته. شاید اینگونه نشان دهند که به دنبال راهکار هستند اما اگر قصد کمک داشتند می توانستند مثل سایر استان ها بدون واسطه این کار را انجام دهند نه اینکه ما کسانی را معرفی کنیم تا مسئولین از طریق آنها بخواهند مبالغی دریافت کنند و به ما بدهند.با تشکر از شما امیدوارم مسئولین این اخبار را ببینند و اگر می خواهند کمک کنند نوش دارو پس از مرگ سهراب نباشند.

دیدگاه‌ها