کد خبر : 1398220 | 05 اسفند 1395 ساعت 21:16 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌ها به درخشش امید و خسرو نیاز دارند (عکس)

تیم استقلال تهران در اولین دیدار آسیایی حساب ویژه ای روی توانایی های امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو بازیکن با تجربه خود باز کرده بود و در ادامه نیز به تجربه این دو بازیکن بیشتر از هر زمانی نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری اگرچه مثل سال های گذشته بازیکن 90 دقیقه ای نیست اما تجربه و مهارت او می تواند برگ برنده استقلالی ها در دیدار برابر التعاون باشد. دیگر بازیکن با تجربه استقلالی ها در آسیا امید ابراهیمی است که بارها همراه با استقلال، سپاهان و تیم ملی تجربه های بین المللی را به کارنامه خود اضافه کرده است.


استقلال در اولین دیدار آسیایی خود با نتیجه 2 بر 1 مغلوب میزبان خود الاهلی شد تا نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با التعاون داشته باشد. 


تیم استقلال تهران با علیرضا منصوریان جوانتر از همیشه به کار خود ادامه می دهد؛ موضوعی که بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان شمشیر دو لبه ای علیه استقلال یاد می کنند. به این معنی که در شرایط بدبینانه عدم تجربه جوانان ممکن است به تیم ضربه بزند. 


با این حال استقلال از بازیکنان با تجربه ای نظیر مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری در ترکیب خود بهره می برد که تجربیات حضور آن ها در دیدارهای بین المللی می تواند برگ برنده علیرضا منصوریان برای پیروزی برابر التعاون باشد.

 

 

 


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها