کد خبر : 1398284 | 06 اسفند 1395 ساعت 10:04 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات شماره یک و 22، برای آسیا و لیگ

دروازه بانان تیم استقلال خود را آماده دومین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا می کنند.

تمرینات شماره یک و 22، برای آسیا و لیگ

به گزارش "ورزش سه"، رحمتی که علی رغم درخشش در برابر الاهلی دو بار دروازه اش را باز شده دید، به دنبال آن است تا با بسته نگه داشتن دروازه اش استقلال را برای اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا یاری کند. 


سنگربان شماره یک آبی پوشان علاوه بر آنکه می تواند با کلین شیت در این دیدار کمک بزرگی در راه غلبه بر حریف عربستانی آبی ها کند می تواند به یک رکورد شخصی ویژه هم دست پیدا کند. رحمتی که تا کنون توانسته 15 بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دروازه اش را بسته نگه دارد، در صورتی که یک بار دیگر در این امر موفق باشد، در ثبت کلین شیت در این مسابقات به تنهایی رکورددار می شود. رکورد کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا ۱۵ بازی است که پنج دروازه‌بان مشترکا آن را در اختیار دارند.

 


 از سویی با تایید حکم محرومیت 4 جلسه ای رحمتی، سید حسین حسینی هم تمرینات خود را با جدیت تمام پیگیری می کند تا بلافاصله پس از پایان دیدار استقلال و التعاون ، در رقابت های لیگ برتر دروازه آبی پوشان را حراست کند. این دروازه بان که در برابر ذوب آهن دروازه اش را بسته نگه داشت ، سه بازی دیگر فرصت دارد تا خودش را به کادر فنی استقلال اثبات نماید. گفته می شود در صورت درخشش حسینی در دیدارهای پیش رو، منصوریان به سبک بعضی تیم های بزرگ اروپایی، یک دروازه بانش را در دیدارهای لیگ و دیگری را در مسابقات آسیایی بازی خواهد داد و دروازه بان جوان آبی پوشان نمی خواهد چنین فرصتی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها