کد خبر : 1398290 | 06 اسفند 1395 ساعت 10:27 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

بنتو: گل اول کریم کلید صعود المپیا بود

انصاری‌فرد می تواند جای خالی ایدیه را پر کند

سرمربی پرتغالی المپیاکوس از درخشش مهاجم ایرانی اش در رقابت های شب گذشته یورولیگ به وجد آمد و به تعریف از این خرید زمستانی پرداخت.

انصاری‌فرد می تواند جای خالی ایدیه را پر کند

به گزارش "ورزش سه"، المپیاکوس بعد از تساوی بدون گل در خانه مقابل حریف ترکیه ای شب گذشته در آنکارا موفق شد با درخشش کریم انصاری فرد خرید ایرانی اش در زمستان که دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه عثمانلی اسپور کرد جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو لیگ را به دست بیاورد.


بعد از این درخشش پائولو بنتو به تعریف و تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و گفت:« به نظرم کلیدی ترین صحنه بازی دیشب گل اول بازی بود که کریم به زیبایی و هوشیاری به ثمررساند و با این گل ما کلید صعود را به دست آوردیم و از این اتفاق برای انصاری فرد واقعا خوشحالم چون به خوبی و در بهترین صحنه از زیر بار فشارهای روحی و روانی خارج شد».


او ادامه داد:« بعد از جدایی ایدیه و کوچ به لیگ چین ما کریم انصاری فرد را جانشین او کردیم. مهاجمی که توانایی هایش را به ما ثابت کرده بود و در زمستان با تلاش فراوان او را جذب کردیم. در ابتدا نیاز بود تا به این بازیکن فرصت داده شود تا خودش را با شرایط حضور در باشگاهی همچون المپیاکوس تطبیق بدهد از همین رو باید گام به گام او را وارد ترکیب می کردم و الان خوشحالم که او با شخصیت بالای خود ثابت کرد می تواند جای خالی ایدیه را پر کند».


بنتو با تمجید از نمایش تیمش در آنکارا تصریح کرد:«من فردی متعادل هستم به همین خاطر از این برد زیاد هیجان زده نشدم گرچه نمی توانم خوشحالی ام را پنهان کنم چون توانستیم از سد حریفی بگذریم که خیلی سرسختانه برای رسیدن به اهدافش مبارزه می کرد. شاید بسیاری از برنامه های تاکتیکی ما انتقاد کنند اما ضد حمله و استفاده از موقعیت های گلزنی در این بازی به ما کمک کرد تا صعود شیرینی داشته باشیم».

دیدگاه‌ها