کد خبر : 1398305 | 06 اسفند 1395 ساعت 11:37 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

شب بزرگى بود و از اعتماد بنتو سپاسگزارم

انصاری‌فرد: ٢٤ ساعت براى شادى فرصت داریم

مهاجم ایرانى تیم المپیاکوس با گلهایش برابر عثمانلى ترکیه نقش ویژه اى در صعود این تیم داشت.

انصاری‌فرد: ٢٤ ساعت براى شادى فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاریفرد شب گذشته توانست قلب آت ها را به تسخیر خود در آورد و آتش بازى اش در اروپا را با دبل براى نماینده ترکیه برگزار کند. 


او که براى این روزها سال ها لحظه شمارى مى کرد نشان داد که اعتماد قدرت اول یونان به او بى جهت نبوده است و مى تواند به قدرت گلزنى او تکیه کنند. مهاجم شماره ١٧ المپیاکوس بعد از این بازى به شدت مورد توجه رسانه ها بود و در خصوص این جدال گفتگویى با  شبکه تلویزیونى cosmote داشت که در ادمه آن را مى خوانید.

 

یک پیروزى بزرگ خصوصا براى تو با دبل در این بازى، نظرت در این باره چیست؟ 

 این برد شیرین را به هم تیمی‌هایم و هواداران وفادار که همیشه ما را همراهی می‌کنند، تبریک می‌گویم. 
شب گذشته برای من شب بزرگی بود. من در ترکیب اصلی المپیاکوس قرار گرفتم. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر می‌کنم. خیلی وقت بود که به تیم آمده بودم و منتظر فرصت بود. دیشب برای من شبی عالی بود. من بسیار خوشحالم اما ما باید آنچه در بازی اتفاق افتاد را فراموش کنیم و خود را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.

 

عملکرد شما در نیمه دوم فراتر از دیدارهاى گذشته بود، دقیقا چه اتفاقى رخ داد؟
طبیعی است که بازی در لیگ اروپا سخت است و ابتدا کار سخت است. 
ما در نیمه دوم سعی کردیم که بر بازی مسلط شویم در نتیجه موفق به این کار شدیم. ما برای گرفتن نتیجه وارد زمین بازی شدیم. به محض رود به زمین گل اول را به ثمر رسانیدم. ما از این برد ارزشمند خوشحالیم. برد سختی بود اما دلچسب بود. 

 

امروز روز بزرگى براى انتخاب رقیب بعدى المپیاکوس در لیگ اروپا خواهد بود، پیش بینى ات در این خصوص چیست؟
 همانطور که گفتم ما این حق را داریم تا 24 ساعت از برد خود خوشحالی کنیم. ما باید خود با تمام قدرت برای این رقابت‌ها آماده کنیم و همچنین در سوپر لیگ یونان هم به روند رو به جلو خود ادامه دهیم. بازی بسیار مهمی را جام حذفی داریم. در شرایط کنونی نیاز به تلاش زیاد داریم. منتظر می‌مانیم تا قرعه ما به چه تیمی می‌افتد تا برنامه آینده خود را پیگیری کنیم اما ما باید به تمرکز و تلاش خود ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها