کد خبر : 1398355 | 06 اسفند 1395 ساعت 15:46 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های هفته بیستم لیگ برتر بانوان 

آینده سازان در یک قدمی قهرمانی

تیم آینده سازان میهن نجف آباد موفق شد با برتری در بازی امروز در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد.

آینده سازان در یک قدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر بانوان امروز برگزار شد و با برگزاری چهار دیدار این هفته، تعیین تکلیف قهرمانی لیگ به روزهای آخر خود نزدیک می شود. 


آینده سازان میهن نجف آباد 6 – خیبر خرم آباد 0 
حساس ترین بازی هفته را می توان این بازی دانست، دیداری که سه امتیاز آن می توانست نجف آبادی ها را به مرز قهرمانی برساند، آینده سازان در این بازی با توپ پر به میدان آمدند و موفق شدند خیلی زود راه دروازه حریف را پیدا کنند، آنها در این دیدار 6 بار دروازه خرم آبادی ها را باز کردند و به یک برد پرگل دست پیدا کردند. فروغ موری در این بازی هت تریک کرد و علاوه بر او شیدا تخشا، شقایق روزبهان و هاجر دباغی دیگر گل های بازی را به ثمر رساندند. آینده سازان با این پیروزی موفق شدند خود را 44 امتیازی کنند و در صدر جدول بایستند.


همیاری آذربایجان غربی 2 – شهرداری سیرجان 2
دومین بازی مهم هفته که در تعیین تیم قهرمان نیز تاثیرگذار بود در ارومیه برگزار شد و تیم همیاری موفق شد دست به کار بزرگی بزند و یکی از مدعیان قهرمانی را زمین گیر کند. سیرجانی ها با این توقف 42 امتیازی شدند تا با توجه به پیروزی بمی ها در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. ارومیه ای ها نیز با این تساوی 23 امتیازی شدند تا کماکان در رده پنجم قرار داشته باشند. 


شهرداری بم 3 – راه یاب ملل سنندج 0 
سومین مدعی قهرمانی نیز در این بازی به میدان رفت و با کسب یک پیروزی پرگل امیدهای خود را برای حضور در صدر جدول زنده نگه داشت، بمی ها در این بازی موفق شدند با سه گل از سد حریف خود بگذرند. آنها با این برد 43 امتیازی شدند تا با یک امتیاز کمتر از آینده سازان در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. 


قشقایی شیراز 1 – پالایش گاز ایلام 2 
شیرازی ها از این دیدار خانگی خود نتوانستند نتیجه ای به دست بیاورند تا کماکان در نیمه پایین جدول حضور داشته باشند. آنها که در این دیدار از پالایش گاز ایلام پذیرایی می کردند با نتیجه دو بر یک بازی را به این تیم واگذار کردند. ایلامی ها با این برد 31 امتیازی شدند و رده چهارمی خود را به تثبیت رساندند و قشقایی نیز با 20 امتیاز کماکان در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها