کد خبر : 1398361 | 06 اسفند 1395 ساعت 16:08 | 35.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ مبهم ناظر ای اف سی به استعلام ورزش سه

محمد سیف الدین ناظر مالزیایی رقابت های فوتبال آسیایی در پاسخ به ورزش سه اعلام می کند طبق قوانین لیگ قهرمانان هیچ تماشاگری بدون بلیت نمی تواند وارد ورزشگاه شود.

پاسخ مبهم ناظر ای اف سی به استعلام ورزش سه

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد سیف الدین که به عنوان ناظر مسابقات در عمان به فعالیت مشغول است، در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این باره که آیا امکان حضور 8هزار تماشاگر الهلال در بازی مقابل پرسپولیس بدون بلیت وجود دارد گفت: من به این سوال شما نمی توانم پاسخ بدهم چراکه من نظارت این مسابقه را برعهده نداشتم. 


او در این باره که چه کسی می تواند نسبت به ادعای مطرح شده در این باره پاسخ صحیح بدهد گفت: اگر آنچه که می گویید حقیقت داشته باشد، ناظر بازی این تخلف را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهد کرد. با این حال بنا بر قوانین لیگ قهرمانان آسیا هیچ تماشاگری نمی تواند بدون بلیت وارد محل برگزاری مسابقات بشود و این یک تخلف آشکار است. 


سیف الدین به ورزش سه گفته است که بهترین فرد برای صحبت در این باره همان کارگزار پرسپولیس در عمان است که با وی صحبت کرده ایم. باتوجه به ابهامات موجود در این مساله، باشگاه پرسپولیس نیز می تواند منبع مناسبی برای شفاف سازی بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها