کد خبر : 1398375 | 06 اسفند 1395 ساعت 16:46 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب ایرانی‌ها در هفته اول آسیایی

کارشناسان ورزش سه با دنبال کردن هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم منتخب ایرانی ها را در این هفته انتخاب کردند.

تیم منتخب ایرانی‌ها در هفته اول آسیایی

به گزارش"ورزش سه"، تیم های ایرانی در هفته اول آسیایی موفق شدند 5 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را به دست بیاورند. استقلال خوزستان در عمان توانست الفتح عربستان را شکست دهد. پرسپولیس برابر الهلال عربستان و ذوب آهن برابر العین به تساوی رسیدند و استقلال تهران در خانه حریف برابر الاهلی امارات با نتیجه 2-1 شکست خورد.

 


تیم منتخب بازیکنان تیم های آسیایی در هفته اول مسابقات را مرور می کنیم.

 


دروازه‌بان:


رشید مظاهری(ذوب آهن):
گلر ذوب آهنی ها در بازی برابر العین امارات ستاره تیمش بود، او 5 سیو داشت و توانسته است خود را در جمع برترین های لیگ قهرمانان آسیا قرار بدهد. دروازه بان تیم ملی البته یک بار دروازه اش روی ضربه سر اسماعیل احمد باز شد. وحید شیخ ویسی تنها دروازه بانی بود که توانست کلین شیت کند اگر چه او روز سختی را در بازی با الفتح تجربه نکرد.

 


مدافعان:

 

ابوالفضل علایی(استقلال خوزستان):
مدافع جوان تیم استقلال خوزستان علاوه بر موفقیت در کارهای دفاعی تنها گل تیمش را در دیدار برابر الفتح به ثمر رساند تا یک پیروزی شیرین به تیم سید سیروس پورموسوی برسد، تیمی که مشکلات مالی عجیبی دارد و قصد داشت در مسابقات شرکت نکند.

 


وحید محمدزاده(ذوب آهن):
در روزی که ذوب آهن موفق شد در برابر العین نتیجه تساوی به دست بیاورد مدافعین این تیم در کنار گلرش عالی کار کردند. محمدزاده در بازی برابر العین 9 بار با قطع و دورکردن توپ مانع از ایجاد خطر جدی روی دروازه تیمش شد.

 

محمد نژاد مهدی(ذوب آهن):
زوج محمد زاده در برابر عمرعبدالرحمن و یارانش، محمد نژادمهدی بود که او نیز در بازی 12 بار توپ و حمله العینی ها را با حضور به موقع خوب دور کرد، مطمئنا حسینی باید قدر مدافعین و دروازه بانش را بداند.

 

پیمان شیرزادی(استقلال خوزستان):
مدافع چپ استقلالی ها با 9 سانتر روی دروازه الفتح و حضور به موقع در خط حمله باعث شد حلقه محاصره اهوازی ها تنگ تر شود. کرنر او از سمت راست روی سر ابوالضل علایی نشست تا استقلال خوزستان در اولین تجربه تاریخش در آسیا بتواند سه امتیاز شیرین را کسب کند.

 


هافبک‌ها:

 

محسن مسلمان(پرسپولیس):
مسلمان هافبک دفاعی پرسپولیسی ها در بازی برابر الهلال تنها 2 ضربه زد که یکی بیرون از چارچوب بود و دیگری باعث گل قرمزهای تهران شد. او 2 موقعیت خوب گلزنی برای همبازیانش ساخت و حدود 80 درصد از پاس های او در میانه زمین موفقیت آمیز بود.

 

 

امید ابراهیمی(استقلال):
ابراهیمی زننده تک گل شاگردان منصوریان در بازی برابر الاهلی امارات بود، موفقیت 85 درصدی در دادن پاس های صحیح، موفقیت در 5 دوئل و گرفتن 2 خطا از مدافعان حریف از جمله آمار این بازیکن ایرانی بود تا اسم او را در تیم منتخب ایرانی ها یادداشت کنیم.

 


علی اصغر عاشوری(استقلال خوزستان):
آقا معلم ترکیب استقلال خوزستان برابر الفتح عالی عمل کرد، 82 درصد از پاسهایش به مقصد رسید، 13 دوئل از حریفان را برنده شد.3 موقعیت گلزنی خلق کرد و 5 خطا از بازیکنان تیم عربستانی گرفت. عاشوری در اولین تجربه آسیایی خود بسیار خوب عمل کرد.

 


حسن بیت سعید(استقلال خوزستان):
مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان در بازی برابر الفتح نمایش قابل قبولی داشت، او که اولین دیدار آسیایی خود را تجربه می کرد با 5 شوت به دروازه الفتح از نظر شوت به دروازه در جمع 5 بازیکن برتر آسیا قرار گرفت. او 2 خطا از بازیکنان الفتح گرفت و البته یک موقعیت عالی گلزنی خلق کرد که توسط مهاجمان تیم به هدر رفت.

 

 

وحید امیری(پرسپولیس):
امیری هافبک کم حاشیه پرسپولیسی ها در بازی با الهلال عملکرد بدی از خود نشان نداد، او 2 شوت به سمت چارچوب دروازه الهلال زد. 1 بار با خلق موقعیت مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد و 52 درصد از پاسهایش به مقصد رسید.

 

 

مهاجم:


جری بنگستون(ذوب آهن اصفهان):

بنگستون در بازی دو شوت زد که یکی بیرون رفت و دیگری وارد دروازه تیم العین شد. بنگستون که گلش می توانست سه امتیاز شیرین برای ذوبی ها به ارمغان بیاورد، 1 بار در تله آفساید العینی ها گیر افتاد و البته 70 درصد از پاس های او به مقصد رسید.

دیدگاه‌ها