کد خبر : 1398377 | 06 اسفند 1395 ساعت 16:56 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

در ورزشگاه شهید کاظمی بازی می‌گذاریم

کاشانی:7بازیکن‌ماشایسته‌پیراهن‌تیم‌ملی‌هستند

جعفر اشرف کاشانی، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به موفقیت این تیم در آسیا امیدوار است.

کاشانی:7بازیکن‌ماشایسته‌پیراهن‌تیم‌ملی‌هستند 

به گزارش "ورزش سه"، کاشانی درباره شرایط پرسپولیس گفت: علیرغم باخت در دربی، ایمان دارم این تیم با اختلافی که شایسته پرسپولیس است قهرمان لیگ می‌شود. به نظر من از این تیم 7 نفر لیاقت دارند که در ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.


کاشانی ادامه داد: من بازی پرسپولیس  و الهلال را دیدم و با علم بر این که الهلال در بین تیم‌های غرب آسیا از همه قوی‌تر و معتبر تر است ادعا دارم اگر پرسپولیس مقابل قوی‌ترین تیم منطقه چنین عمل کرد، به طور قطع برابر سایر تیم‌ها کار سختی پیش روی نخواهد داشت اما امیدوارم بازی نیمه نهایی غرب آسیا بین 2 تیم ایرانی برگزار شود و مثلا پرسپولیس و استقلال برای اولین بار در آسیا برابر هم بازی کنند.


کاشانی درباره تجهیز ورزشگاه شهید کاظمی گفت: آقای طاهری به درستی و شایستگی ورزشگاه شهید کاظمی را تبدیل به یک مرکز شیک و مرتب کرده اما ما به جایی فکر می‌کنیم که مجوز افزودن بر ظرفیت ورزشگاه را داشته باشیم و رفته رفته خودمان بازی‌هایی به میزبانی خودمان و با مسئولیت خود انجام دهیم که این نکته به ترویج فرهنگ حرفه‌ای گری در فوتبال کمک خواهد کرد.


جعفر کاشانی در ادامه امر به نکاتی ویژه از بازیکنان تیم پرداخته و می گوید: در روزهای اخیر متوجه رفتارهای خاصی از بازیکنان شده‌ام که بدون مرور جزئیات آن باید اعلام کنم که این بچه‌های خوب ما نیاز شدید به مشورت و مرور فعالیت‌های فرهنگی دارند و اگر لازم باشد خودم با بعضی از بازیکنان حرف خواهم زد. مثلا نوع پنالتی زدن بازیکنان تیم ما مقابل سپاهان نیاز به یک کاوش رفتاری و آسیب شناسی در این زمینه دارد، چرا که ممکن بود سرنوشت یک سال یک تیم و مجموعه مدیریتی با رفتارهایی که بعضا خودنمایانه هستند تغییر کند.

دیدگاه‌ها