کد خبر : 1398380 | 06 اسفند 1395 ساعت 16:58 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

به روزهای اوج برمی‌‎گردیم 

حسینی: دیدار در عمان به نفع عربستانی هاست

هافبک ذوب آهن می گوید زمین سلطان قابوس شبیه به زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز است.

حسینی: دیدار در عمان به نفع عربستانی هاست 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تیم ذوب آهن درباره نتیجه ای که مقابل العین کسب کردند گفت: دقیقا آن چیزهایی که کادرفنی از ما خواسته بود را مخصوصا در فاز دفاعی انجام دادیم و همه چیز خوب تمام شد اگرچه بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساندیم اما نتیجه خوبی بود. همه می گویند العینی ها بیشتر از ما حمله کردند و ما بیشتر دفاع می کردیم ولی باید گفت تیمی که از یکی، دو فرصت استفاده می کند موفق است. ما مقابل نایب قهرمان آسیا مساوی شدیم که نتیجه بدی نیست.


حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه "بهتر نبود بازی با تیم های عربستانی در کشور  خودمان برگزار می شد" گفت: صددرصد برای ما بهتر بود ولی خب مشکلات سیاسی که بین دو کشور باعث شده که ما در عمان با آنها بازی کنیم. عربستانی ها شرایط میزبانی شان در عمان به نسبت ما بهتر است چون آنها عرب زبان هستند و هرچند این کشور همسایه ما است اما این دیدارها در آنجا به نفع عرب هاست. البته باید بگویم ما مقابل العین آن هم با آن تعداد تماشاگر عربی توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و حملات زیادی روی دروازه حریف داشته باشیم. امیدوارم در عمان هم بهترین بازی مان را داشته و حداکثر امتیاز این بازی را بگیریم.


او درخصوص زمین سفت و سخت ورزشگاه سلطان قابوس می گوید: ما سال گذشته با النصر در همین زمین بازی کردیم، شرایط زمین این ورزشگاه خیلی بد نیست اما بیشتر شباهت به زمین های جنوب کشور ما دارد و از همین رو تیمی مثل استقلال خوزستان که تجربه بازی در چنین زمین هایی را دارد می تواند چنین نتیجه ای را بگیرد و خوب بازی کند. ما در بازی با فولاد و نفت آبادان تجربه بازی در چنین زمین هایی را داشته ایم و امیدوارم اذیت نشویم و بتوانیم 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. 


وی درخصوص مقایسه بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و عملکردشان در این بازی ها گفت: دو مقوله جداست و نمی توان مقایسه اش کرد، فکر نمی کنم نتایجی که در لیگ برتر کسب می کنیم در رقابت های آسیایی تاثیرگذار باشد. ما در لیگ امسال نیم فصل اول هم  دو، سه بازی ابتدایی را نتوانستیم نتیجه بگیریم و در ادامه همانطور که شاهد بودید هفته های پایانی امتیازات زیادی را از حریفان کسب کردیم. ما بد فوتبال بازی نمی کنیم و فقط در گل کردن موقعیت هایمان بدشانس هستیم اما حریف با تک موقعیت به گل می رسد و از همین رو چنین نتایجی در لیگ برتر کسب کرده ایم. پس از گذر از چند هفته بد کادرفنی، مسئولین باشگاه و بچه های تیم را با قدرت آماده رقابت های آسیایی کردند، ما مقابل نایب قهرمان آسیا دست و پا بسته بازی نکردیم و این نشاندهنده آن است که ذوب آهن به روزهای اوجش بازخواهد گشت. بعد از بازی مان در عمان مطمئنا مقابل سپاهان هم با انگیزه تر از قبل حاضر خواهیم شد و در لیگ برتر هم مدعی می شویم.

دیدگاه‌ها