کد خبر : 1398385 | 06 اسفند 1395 ساعت 16:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب توطئه بازیکنان لستر برای اخراج رانیری

شب گذشته کلودیو رانیری، 9 ماه پس از کسب عنوان قهرمانی با لستر در لیگ برتر، از این تیم اخراج شد.

تکذیب توطئه بازیکنان لستر برای اخراج رانیری

به گزارش "ورزش سه"، رانیری فصل گذشته توانست لسترسیتی را به اولین افتخار بزرگش در لیگ برتر هدایت کند. کسب عنوان قهرمانی لستر در لیگ برتر جزیره را شاید باید بزرگترین شگفتی فوتبال قرن بدانیم. آنها با 10 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال توانستند قهرمان شوند؛ در حالیکه لستر معمولا برای سقوط نکردن می جنگد.

 

 

1127497

 

 

اوضاع برای لستر در فصل جاری اصلا خوب پیش نرفته و این تیم در 7 بازی از 9 بازی گذشته خود شکست خورده و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. شکست 2-1 برابر سویا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با وجود اینکه نتیجه بدی هم محسوب نمی شد، در نهایت حکم به اخراج رانیری داد.

 

بی بی سی امروز فاش ساخت که پس از شکست از سویا، بازیکنان لستر با رئیس باشگاه جلسه ای محرمانه برگزار کرده و به نوعی علیه رانیری توطئه کرده اند. نشستی که در اخراج مربی ایتالیایی نقش بسیار مهمی داشت.

 

کریگ شکسپیر، سرمربی موقت لسترسیتی در واکنش به این ادعای BBC گفت:« چنین چیزی صحت ندارد. نه من و نه رانیری با هیچ کدام از بازیکنان کوچکترین مشکلی نداشتیم. رانیری شاید از کسب نتایج ضعیف آزرده خاطر و تحت فشار بود ولی او کنترل رختکن تیم را از دست نداده بود.»

دیدگاه‌ها