کد خبر : 1398392 | 06 اسفند 1395 ساعت 17:39 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

در تیم من هیچ کس به تعویض اعتراض نمی‌کند

قلعه‌نویی: پرشورها به تراکتور کم‌لطف هستند

سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد که توقع نداشته سیاه‌جامگان بازی خوبی انجام دهد.

قلعه‌نویی: پرشورها به تراکتور کم‌لطف هستند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره مسابقه انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


هفته گذشته بلاتکلیف بودیم
فکر می‌کنم یکی از بازی‌های سخت‌مان را پشت سر گذاشتیم. سختی این بازی برای ما طبیعی‌ بود، چون هفته گذشته بلاتکلیف بودیم. البته ما توقع نداشتیم سیاه‌جامگان به این خوبی بازی کند.


داوری مشکلی نداشت
اشکان خورشیدی از داوران خوب ما به حساب می‌آید. مشکل خاصی در داوری نبود. در مورد اعتراضم به کرنر سیاه‌جامگان هم باید بگویم که این چیزها نمک داوری است. من به داور چهارم گفتم داور از دو متری ندیده است، اما شما چطور از اینجا دیدی؟!


در تیم من هیچ کس به تعویض اعتراض نمی‌کند
شهرام گودرزی بعد از تعویض اصلاً ناراحت نشد. در تیمی که من مربی آن باشم، این اتفاقات رخ نمی‌دهد. امروز، روز خوب شهرام گودرزی نبود. شما زمانی که ببینید تیم‌تان خوب بازی نمی‌کند و بازیکن نمی‌تواند خواسته‌هایتان را در زمین پیاده کند، قطعا دست به تغییرات خواهید زد. گودرزی بازیکن خوبی است، اما بابت تعویضش از زمین مسابقه ناراحت بود.


پرشورها به ما کم لطف هستند
هواداران تراکتورسازی همیشه و در همه حال، ما را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند، اما ما از آنها گله‌مندیم که چرا به ورزشگاه نمی‌آیند. ما در لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی می‌گیریم و مدعی قهرمانی هستیم، اما پرشورها نسبت به ما کم لطف هستند.


محرومیت نقل و انتقلاتی ضربه بزرگی زد
این محرومیت واقعا ضربه بزرگی به ما زد. ما روی چهار بازیکن جدید که جذب کرده بودیم، حساب می‌کردیم، چون همه آنها با مطالعه به تیم ما اضافه شدند، اما لحظه آخر به ما گفتند که نمی‌توانید از آنها استفاده کنید. با این وجود اما ما ناامید نمی‌شویم و با موجودی که داریم، به کار خودمان ادامه می‌دهیم.


کسر امتیاز ما را تهدید نمی‌کند
دبیر فدراسیون فوتبال روز گذشته درباره کسر امتیاز از تراکتور همه چیز را توضیح داد. فکر نمی‌کنم که دیگر کسر امتیاز هیچ تیمی را تهدید کند. آقای آجورلو با بازیکنان صحبت کرد و شاید قرارداد بعضی از آنها را هم تمدید کنیم. من متوجه سؤال شما نمی‌شوم. ابتدا کامل سؤال‌تان را توضیح بدهید تا من بدانم چه جوابی باید به شما می‌دهم. ما با وکلای بازیکنان شاکی خودمان هم صحبت کردیم و قرار است به زودی مشکل آنها را حل کنیم. ما تا فردا خوشحالی‌ می‌کنیم و از فردا به فکر بازی بعدی‌مان خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها