کد خبر : 1398403 | 06 اسفند 1395 ساعت 18:08 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

کری آبی ها برای باز کردن دروازه رحمتی

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در کمپ باشگاه الاهلی برگزار شد.

کری آبی ها برای باز کردن دروازه رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال حدود 30 دقیقه قبل از شروع تمرین به کمپ الاهلی آمد تا زمین تمرین را آماده برگزاری آیتم های مختلف تمرین کند.


*زمانی که بازیکنان داشتند خود را گرم می کردند، منصوریان حسابی از وضعیت آمادگی آنها رضایت داشت و از شاگردانش خواست که با همین انرژی تا بازی با التعاون پیش بروند تا بتوانند به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا برسند.


* بازیکنان امروز زیر نظر علی چینی بدن های خود را گرم کردند و بعد از آن تمرینات تاکتیکی زیر نظر منصوریان و محمدخرمگاه آغاز شد.


*  در بخش اول تمرین بازیکنان شوت به سمت دروازه را تمرین کردند. در این تمرین بازیکنان کری های خاصی برای باز کردن دروازه رحمتی داشتند و نکته جالب این بود که منصوریان بازیکنان را علیه هم تحریک می کرد تا با انرژی بیشتری به فکر باز کردن دروازه حریف باشند.


* امروز تمام بازیکنان با آمادگی کامل در تمرین حضور پیدا کردند؛ بنابراین استقلال برای بازی با التعاون مصدومی نخواهد داشت.


*بخش پایانی تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و بازیکنان در این تمرین به مرور نقاط ضعف و قوت حریف روز دوشنبه هفته آینده خود پرداختند.


* استقلالی ها امروز آخرین تمرین خود را در امارات انجام دادند و از فردا در عمان خود را آماده بازی با التعاون می کنند.

دیدگاه‌ها