کد خبر : 1398404 | 06 اسفند 1395 ساعت 17:15 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نیاز فوری رئال به BBC برای حفظ صدرنشینی

یکشنبه برابر ویارئال به نظر می رسد که پس از ماه ها شاهد حضور مثلث BBC از ابتدا در ترکیب رئال خواهیم بود.

نیاز فوری رئال به BBC برای حفظ صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، مارکا امروز عکسی کار کرده است که بیل را در حال کمک به رونالدو برای برخاستن(در بازی با والنسیا) نشان می داد. فضای فعلی رئال نیز چنین چیزی را می طلبد. در واقع تیم کهکشانی ها حالا بیشتر از همیشه به کمک مثلث بیل، بنزما و کریستیانو نیاز دارند.

 

 

1183007

 

 

پس از بهبودی مصدومیت سه ماهه گرت بیل، شاهد بازگشت رویایی او به میادین در بازی با اسپانیول بودیم. فوق ستاره ولزی گل دوم رئال را به زیبایی به ثمر رساند؛ ولی دو روز پیش نتوانست مانع شکست تیمش مقابل والنسیا شود. بیل از نیمه دوم وارد زمین شد و تلاش او نتوانست از باخت 2-1 رئال جلوگیری کند.

 

مصدومیت طولانی مدت بیل باعث شده تا آمار گلزنی مثلث BBC در فصل جاری افت قابل توجهی به خود ببیند. بیل، بنزما و رونالدو تا به اینجا در همه رقابت ها 43 گل به ثمر رسانده اند که نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی 27 گل کمتر است.

این مثلث، سال گذشته در چنین روزهایی توانسته بود 70 گل به ثمر برساند. فصل 2014-2015 نیز آمار گلزنی 71 و فصل 2013-2014، آمار 64 گل زده برای مثلث BBC در روزهای پایانی ماه فوریه به ثبت رسیده بود.

 

در مقطعی که رئال با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر از بارسا در صدر قرار دارد و پس از شکست از والنسیا ممکن است برابر ویارئال نیز نتیجه ای دور از انتظار کسب کند، بازگشت BBC به جاده گلزنی می تواند رئال و زیدان را همچنان در صدر جدول حفظ کند. این سه بازیکن از هفته 33 فصل گذشته و بازی با ختافه، دیگر موفق نشده اند همزمان در یک مسابقه گلزنی کنند.

 

دیدگاه‌ها