کد خبر : 1398406 | 06 اسفند 1395 ساعت 18:12 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایم قبل از کرنر گرفته بود؛

شربتی: حرف‌هایی که زده می‌شود تهمت است

رضا شربتی مدافع تیم سیاه جامگان در مورد لحظه به ثمر رسیدن گل دوم تراکتورسازی می گوید که در لحظه به ثمر رسیدن گل شوکه شده است.

شربتی: حرف‌هایی که زده می‌شود تهمت است

 

به گزارش "ورزش سه" رضا شربتی مدافع تیم سیاه جامگان که در صحنه گل دوم تیر اول را بسته بود و توپ از کنار او عبور کرد و وارد دروازه شد، در مورد واکنش هایی که پس از ثبت این گل و کم کاری او به وجود آمده به "ورزش سه" گفت:  این صحبت هایی که گفته می شود، همه تهمت است؛ مگر می شود من علیه تیم شهرم تبانی کنم. کسانی که بازی را دیدند، متوجه می شوند که در طول بازی جنگیدیم و بازی پایاپایی ارائه دادیم.


وی ادامه می دهد: من اصلا در آن صحنه شوکه شدم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد؛ قبل از ضربه کرنر هم روی زمین افتاده بودم و پایم گرفته بود؛ برای همین به تیر یک رفتم تا کمی نفس بگیر و وقتی فرزاد حاتمی ضربه زد توپ با سرعت از فاصله یک متری من به دروازه وارد شد و من نتوانستم کاری انجام دهم.


مدافع چپ تیم سیاه جامگان در مورد بازی خوبی که تیمش در دیدار امروز برابر تراکتورسازی ارائه داد، عنوان کرد: بازی پایاپایی بود و از قبل بازنده نبودیم. دو اشتباه داشتیم که یکی روی اوت و دیگری روی کرنر به گل تبدیل شدند و آن هم به دلیل عدم تمرکز بود.

دیدگاه‌ها