کد خبر : 1398434 | 06 اسفند 1395 ساعت 19:15 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کسب عنوان برترین بازیکن نظرسنجی یوفا(عکس)

انصاریفرد:دست تک‌تک هواداران‌ایرانی را می‌بوسم

کریم انصاریفرد بعد از درخشش در دیدار برگشت تیمش برابر عثمانلی ترکیه از سوی سایت یوفا در نظرسنجی برترین بازیکنان این دور قرار گرفت و توانست عنوان برتر را کسب کند.

انصاریفرد:دست تک‌تک هواداران‌ایرانی را می‌بوسم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 17 المپیاکوس که توانست با دو گل خود سند صعود این تیم در بازی برگشت برابر عثمانلی ترکیه را امضا کند از سوی مسوولان برگزاری این مسابقات در سایت یوفا در جمع 4 بازیکن برتر دور یک شانزدهم نهایی قرار گرفت. کریم انصاریفرد که در اولین بازی فیکس خود در ترکیب این تیم موفق به ثبت دبل شده بود تا المپیاکوس علیرغم تساوی بدون گل در خانه با این پیروزی به دور بعد صعود کند.


مهاجم ایرانی المپیاکوس در پایان این بازی از سوی سایت یوفا در کنار نبیل فکایر از لیون، دیمیتری پولوز از اسپارتا و لارس استیندل از مونشن گلادباخ در نظرسنجی هواداران برای انتخاب برترین بازیکن قرار گرفت. او اما توانست با حضور قابل تقدیر هواداران ایرانی‌اش در این نظرسنجی با اختلاف جالب توجه عنوان اول را کسب کند. انصاریفرد در پایان این نظرسنجی با کسب 65 درصد آرا بالاتر از ستاره‌های دیگر دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرار گرفت. مهاجم شماره 17 المپیاکوس با تقدیر از هواداران ایرانی که موجب این انتخاب برای او شدند در صحبتی کوتاه با خبرنگار ما گفت: واقعا شرمنده لطف آنها شدم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. امیدوارم مثل همیشه نماینده خوبی برای کشورم باشم و بتوانم با عملکردم آنها را خوشنود و خوشحال کنم.


مصاحبه مفصل "ورزش سه" با انصاریفرد را طی روزهای آینده خواهید خواند.

 

1183040

دیدگاه‌ها