کد خبر : 1398497 | 07 اسفند 1395 ساعت 08:37 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: می‌خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم

سرمربی استقلال خوزستان امیدوار است برابر الجزیره صاحب امتیاز شوند و بدون شکست به ایران برگردند.

پورموسوی: می‌خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، پیرامون شرایط استقلال خوزستان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم مثل همیشه در یک بازی سخت مقابل الفتح ما را کمک کرد و توانستیم سه امتیاز حساس و شیرین را به دست آوردیم و به ملت بزرگ ایران تقدیم کنیم.


او با بیان اینکه تمرینات خوبی طی سه، چهار روز اخیر پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: امروز و فردا نیز تمرینات‌مان را در زمین الاهلی برگزار می‌کنیم و یک روز قبل از بازی با الجزیره راهی ابوظبی می‌شویم.


سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر اینکه قطعا تلاش می‌کنیم در بازی با الجزیره هم امتیاز بگیریم، گفت: سه امتیاز مسابقه با الفتح را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان کسب پیروزی مقابل الجزیره است؛ به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و ان‌شاالله بتوانیم از نکاتی که درآوردیم استفاده کنیم.


پورموسوی در خصوص شکست سنگین الجزیره در مسابقه گذشته مقابل لخویا گفت: این بازی با نتیجه یک بر صفر رو به پایان بود که روی دو اتفاق تعداد گل‌های لخویا به 3 رسید؛ مطمئنا الجزیره حریف سختی است و بازیکنان خارجی فوق‌العاده‌ای دارد اما هر مسابقه شرایط خاص خود را خواهد داشت چراکه آنها در دیدار قبل در قطر به میدان رفتند اما این هفته در زمین خودشان و در حضور هواداران‌شان بازی می‌کنند که مسابقه سختی برای ما خواهد بود ولی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با امتیاز به ایران برگردیم.


او درمورد شانس صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی اول را به برتری رسیدیم، شرایط دست خودمان است؛ اگر بچه‌ها بتوانند از دیدار با الجزیره دست پُر بیرون بیایند مطمئنا در ادامه راه کار آسان‌تر می‌شود؛ باید تلاش کنیم از تمام مسابقاتی که میزبان هستیم 3 امتیاز را بگیریم تا به دور دوم صعود کنیم.


سرمربی استقلال ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان‌اش گفت: بچه‌های ما نشان دادند می‌توانند به موفقیت برسند اما باید تلاش‌شان را بیشتر کرده و حرفه‌ای‌تر عمل کنند تا به مرحله بعد راه یابیم.


پورموسوی به شرایط مالی استقلال خوزستان هم اشاره کرد و افزود: قول و وعده‌های مسؤولان به ما عملی نشد و نمی‌خواهیم به این موضوعات بپردازیم تا بازیکنان دلسرد شوند اما بچه‌های ما خیلی غریبانه و مظلومانه در عمان بازی کردند و در امارات تمرین می‌کنند.


او تصریح کرد: بچه‌های ما عادت کردند و با تمام وجود برای مردم بازی می‌کنند اما واقعیت این است از نظر امکانات و تجهیزات قابل قیاس با تیم‌های عربی نیستیم.

دیدگاه‌ها