کد خبر : 1398502 | 07 اسفند 1395 ساعت 09:15 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: روستوف بدترین قرعه بود

واکنش ها به رویارویی یاران آزمون با شیاطین سرخ

سرمربی مشهور منچستریونایتد از قرعه ای که در مرحله یک هشتم نهایی یورولیگ نصیبش شده اصلا رضایت نداشت.

واکنش ها به رویارویی یاران آزمون با شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی یورو لیگ منچستریونایتد به عنوان یکی از بخت های اصلی قهرمانی باید راهی روسیه شود تا به مصاف روستوف نماینده شگفتی ساز این کشور در رقابت های اروپایی شود. قرعه ای که چندان به مذاق آقای خاص فوتبال دنیا خوش نیامد و با واکنش عجیب او روبرو شد. البته این تنها واکنش به جدال روستوف با منچستریونایتد نبود چون بازیکنان و مربیان باشگاه روسی نیز هر یک اظهار نظر خاص خود را داشتند که در زیر نگاهی به این واکنش ها خواهیم انداخت.


خوزه مورینیو(سرمربی منچستریونایتد)


این بدترین قرعه ممکن برای ما در این برهه از مسابقات بود چون باید مسیر طولانی تا روستوف را طی کنیم که این سفر خسته کننده ممکن است روی کیفیت کار ما تاثیر منفی بگذارد. علاوه بر آن روستوف به عنوان شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان نشان داده چه تیم مرموز و زیرکی است که هم در ساختار تدافعی هم در بحث قوای جسمانی از بهترین شرایط ممکن بهره می برد.

 

1183129


کریستین نوبوآ(بازیکن روستوف)


منچستریونایتد یک قرعه فوق العاده برای ما بود چون می توانیم مقابل یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی کنیم. به نظرم این یک بازی بزرگ و جذاب خواهد بود و ما می توانیم مثل بازی با بایرن طعم بردن یک تیم بزرگ در اروپا را دوباره بچشیم چون این توانایی را در خودمان می بینیم که منچستر و تمام ستاره هایش را از پیش رو برداریم.


تیموفی کالاچی اف(بازیکن روستوف)


اولین احساس از این قرعه شادمانی درونی است چون این فرصت نصیب مان شده که بتوانیم مقابل یکی از قدرت های فوتبال باشگاهی جهان خودی نشان بدهیم. در حال حاضر همه شانس منچستر برای برتری در این بازی را بیشتر از روستوف می دانند از همین رو اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم آن موقع شیرینی برد برای ما دو چندان خواهد شد چون کاری سخت را به سرانجام رساندیم.

 

1183130

 

دیمیتری کریچنکو(مربی روستوف)


به عنوان مربی روستوف اعتقاد دارم قدرتمندترین رقیب ممکن در این مرحله به روستوف خورد و این کار را برای ما سخت می کند. ما خودمان را برای این چالش بزرگ برحسب اطلاعاتی که از منچستر داریم آماده می کنیم و امیدواریم که سالی رویایی با برتری مقابل این تیم انگلیسی برای طرفداران مان به ارمغان بیاوریم.


آندری کانچلسکیس (هافبک سابق منچستریونایتد)


با توجه به این که در هر دو باشگاه بازی کردم خوب می توانم احساس طرفداران آنها را درک کنم. منچستری ها قطعا هراس بیشتری خواهند داشت چون با توجه به درگیری در چهار جام رویارویی با تیمی از روسیه با این بعد مسافتی می تواند آنها را آزار دهد ضمن این که روستوف واقعا تیم قدرتمند و قابل احترامی است. در سوی مقابل طرفداران روستوف خوشحال هستند که با تیمی مثل منچستر روبرو می شوند چون همچون بازی با بایرن برتری در این مصاف می تواند نام آنها را بیشتر از همیشه پرآوازه کند.

دیدگاه‌ها