کد خبر : 1398513 | 07 اسفند 1395 ساعت 10:12 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده آلمان مامور نجات سرمربی ایرانی

خوش شانسی آلکساندر نوری در شب اندوه دژاگه

در آغاز هفته بیست و دوم بوندس لیگا تیم های ولفسبورگ و وردربرمن در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی برای فوتبالدوستان ایرانی جذابیت های زیادی داشت.

خوش شانسی آلکساندر نوری در شب اندوه دژاگه

به گزارش "ورزش سه"، حضور اشکان دژاگه در جمع بازیکنان ولفسبورگ و همچنین نشستن آلکساندر نوری به عنوان یک ایرانی روی نیمکت رهبری وردربرمن مصاف این دو تیم سرشناس اما بحران زده این فصل در انتهای جدول را با حساسیت های خاصی روبرو کرده بود به خصوص برای طرفداران ایرانی.


در شبی که اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت و صادر نشدن کارت بازی از سکوهای ویژه فولکس واگن آرنا شاهد تلاش هم تیمی هایش برای رسیدن به اولین برد در 6 هفته گذشته بوندس لیگا بود این شاگردان آلکساندر نوری بودند که با درخشش ستاره ملی پوش و قرضی از آرسنال شروعی توفانی رقم زده و با دو گل دقایق 10 و 18 سرژی گنابری پیش افتادند.پدیده جدید فوتبال آلمان که بعد از سال ها حضور در آرسنال و پرورش زیر دست آرسن ونگر به وردربرمن پیوست و گلزن اول تیمش لقب گرفت. گل دوم گنابری مقابل ولفسبورگ به یکی از گل های دیدنی این فصل بوندس لیگا تبدیل شد و نشان داد این بازیکن از چه پتانسیلی برخوردار است.


الکساندر نوری که خوب می دانست سه امتیاز مصاف با ولفسبورگ از چه اهمیتی در راه بقا در بوندس لیگا برخوردار است بعد از اتفاقات دقایق اولیه و خوردن گل از میزبان، شاگردانش را در لاک دفاعی فرو برد و در شبی که خوش شانسی هم با او و تیمش یار بود توانست سه امتیاز طلایی از جنگ با رقیب خود در راه بقا به خانه ببرد. البته شاگردان نوری در ده دقیقه پایانی این بازی کمی بهتر از میزبان بازی کرده و حتی می توانستند به گل سوم هم برسند اما در نهایت به همان برد 2-1 قناعت کردند تا با 22 امتیاز و تنها تفاصل گل کمتر نسبت به ولفسبورگ در جایگاه پانزدهم جدول بوندس لیگا بایستند.


این شکست باعث شد تا ولفسبورگی ها با پنجمین شکست متوالی خود در شش بازی گذشته بوندس لیگا روبرو شده و بیشتر به منطقه سقوط نزدیک شوند تا فشار انتقادات از والرین اسماعیل مربی فرانسوی این تیم بیشتر از گذشته شود.

 

1183141

 

1183142

 

1183143

 

1183144

دیدگاه‌ها