کد خبر : 1398526 | 07 اسفند 1395 ساعت 10:44 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

خداراشکر شرمنده هواداران نشدم

محمدی: بیکارند، برای تراکتور حرف در می‌آورند!

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد گلی که فرزاد حاتمی به ثمر رسانده، با دست نبوده وکاملا درست زده شده است.

محمدی: بیکارند، برای تراکتور حرف در می‌آورند!

هادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان، اشتباهی که روی گل حریف انجام داد، شایعاتی که بعد از پایان مسابقه ایجاد شده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


بازی خوبی انجام دادیم


بازی خیلی خوبی مقابل سیاه جامگان انجام دادیم. ما تلاش زیادی کردیم تا به گل برسیم اما متاسفانه بر خلاف جهت بازی روی اشتباهی که خودم انجام دادم، گل خوردیم. خداراشکر در نیمه اول جبران کردیم و این گل روحیه مرا بالا برد.


خداراشکر اشتباهم جبران شد


در صحنه گل سیاه جامگان من یک بازیکن را دریبل کردم و می خواستم پاس در عرض بدهم که بادامکی توپ را گرفت و همینطور تا محوطه جریمه رفت و گل زد. بدشانسی من بود که این توپ به گل تبدیل شد. خداراشکر می کنم که نتیجه برگشت و بیشتر از این شرمنده هواداران نشدم.


حاتمی با دست توپ را گل نکرد


گلی که فرزاد حاتمی به ثمر رساند، هرگز توپ به دستش برخورد نکرد. او با زانو یا ران پا در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد و خداراشکر به گل تبدیل شد. ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و از کسب آن خوشحال هستم.


بیکارها برای مدافع سیاه جامگان حرف در آوردند


رضا شربتی یکی از بهترین بازیکنان تیم سیاه جامگان است. ما وقتی بازی های این تیم را آنالیز می کردیم، فهمیدیم که او مدافعی خوب و دونده است. واقعا از نظر اخلاقی نیز خصوصیات شخصیتی والایی دارد. متاسفانه برخی انسان های بیکار در فضای مجازی حرف در می آورند. چنین بازیکنانی این همه زحمت می کشند و حالا در دقایق پایانی یک لحظه خون به مغزش نرسیده، اینطور زحماتش را زیر سوال می برند. این مسائل زیبا نیست.


هرگز از قهرمانی ناامید نمی شویم


ما همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستیم. هرگز ناامید نمی شویم و تلاشمان را به کار می بندیم تا بازی هایمان را با برد پشت سر بگذاریم. انشاءالله تلاش هایمان نتیجه دهد و شرمنده هواداران نشویم.

دیدگاه‌ها