کد خبر : 1398532 | 07 اسفند 1395 ساعت 11:13 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی بیلیارد:

در غرب آسیا هدف میدان دادن به جوانان بود

سرمربی تیم ملی بیلیارد جوانگرایی را دلیل کسب نتایج ضعیف‌تر نسبت به دوره گذشته بازی‌های غرب آسیا دانست.

در غرب آسیا هدف میدان دادن به جوانان بود

به گزارش "ورزش سه"، کامران شهلا در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج گرفته شده در رقابت‌های بیلیارد غرب آسیا اظهار کرد: در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. در این دوره یک تیم جوان را به مسابقه‌ها اعزام کردیم و به نظرم نتایج خوبی هم کسب شده است.

 

علی‌روشنی‌کیا که دومین اعزام بین‌المللی خود را تجربه می‌کرد توانست مدال نقره اسنوکر شش توپ را کسب کند. آرمین محمودی هم از دیگر جوانان آینده‌دار است که به مدال برنز اسنوکر ناین بال رسید. تنها از سعید ابولسانی انتظار طلا داشتم که او هم با تمام تلاشی که کرد به مدال نقره‌ اسنوکر ۱۵ توپ رسید.

 

وی افزود: از آنجایی که تیم اصلی را به این بازی‌ها نفرستادیم. کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای فدراسیون رضایت‌بخش است.

 

سرمربی تیم ملی بیلیارد درباره مسابقه‌ها و اردوهای پیش روی تیم ملی گفت: بامداد امروز مدرس هلندی پاکت بیلیارد وارد ایران می‌شود. با حضور وی اردوی تیم ملی پاکت بیلیارد با حضور نفرات برگزیده آغاز می‌شود. قبل عید مسابقه خاصی نداریم. اما بعد از تعطیلات عید تیم ملی زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود و در اردیبهشت ماه هم، مسابقه‌ها در رده بزرگسالان پیگیری می‌شود.

 

دیدگاه‌ها