کد خبر : 1398535 | 07 اسفند 1395 ساعت 11:25 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد: از خانواده المپیاکوس تشکر می کنم

انتخاب به عنوان بازیکن هفته افتخار بزرگی بود

مهاجم ایرانی المپیاکوس بعد از درخشش در مصاف با عثمانلی اسپور به عنوان بهترین بازیکن هفته یورو لیگ انتخاب شد.

انتخاب به عنوان بازیکن هفته افتخار بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد در اولین نمایش نود دقیقه ای خود در ترکیب ثابت المپیاکوس در یورو لیگ موفق شد دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه عثمالی اسپور ترکیه کند تا زمینه صعود یونانی ها به مرحله یک هشتم نهایی را فراهم سازد. نمایشی درخشان که بر میزان محبوبیت خرید جدید صدرنشین یونان افزود.


پیرو همین درخشش کریم انصاری فرد در مصاحبه ای تلویزیونی با سایت باشگاه المپیاکوس گفت:«باید بگویم از همه هواداران تیم، از همه خانواده المپیاکوس تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و باعث شدند تا بتوانم در کمترین زمان ممکن با تیم وفق پیدا کنم».


مهاجم ایرانی در ادامه افزود:« انتخاب به عنوان بازیکن هفته اروپا دستاورد بزرگی بود که  باعث افتخار من است ولی باید فراموشش کرد و به مسیر ادامه داد چون بازی های زیادی پیش روی ما در لیگ است، همین طور در لیگ اروپا. باید ادامه دهیم و سعی ‌کنیم  با کسب نتیجه خوب و صعود به مراحل بالاتر هواداران مان را خوشحال کنیم».


در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی یورولیگ المپیاکوس بار دیگر با حریفی از ترکیه روبرو شد و این بار باید مقابل عقاب های سیاه استانبول یعنی بشیکتاش به میدان برود. جدالی که در مرحله رفت در آتن برگزار می شود و در بازی برگشت کریم انصاری فرد و یارانش باید در وودافون آرنا استانبول به میدان بروند.

 

دیدگاه‌ها