کد خبر : 1398546 | 07 اسفند 1395 ساعت 11:33 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: هنوز فیکس بودن رونی قطعی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که هنوز فیکس بودن وین رونی مقابل ساوتهمپتون در دیدار فینال جام اتحادیه مشخص نیست.

مورینیو: هنوز فیکس بودن رونی قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد مورد توجه یک باشگاه چینی قرار دارد و گفته می‌شود که پیشنهادی نجومی از سوی یک باشگاه به او ارائه شده است. با این حال او تاکید کرد که دوست دارد در تیمش بماند و برای جایگاهش بجنگد. میخیتاریان به علت مصدومیت از میادین به دور است و گفته می‌شود که وین رونی جای او را پر خواهد کرد ولی حال مورینیو عنوان کرد که هنوز حضور رونی قطعی نیست.

 

1152784

 

 

او گفت:" باید تصمیم بگیرم. شما می‌دانید که ما معمولا با دو سیستم متفاوت بازی می‌کنیم. گاهی با دو هافبک و یک بازیکن شماره 10. گاهی با بازیکن شماره 6 و دو هافبک در جلوی او. بدون میخیتاریان، اگر بخواهیم پست شماره 10 را پر کنیم، مسلما رونی خواهد بود زیرا این پست اوست. او بارها برای ما در این پست به میدان رفته است. بنابراین یک گزینه برای من است. فینال یک بازی ویژه است و رونی هم در گزینه های ماست."

 

مورینیو درباره روحیه پیروزی بازیکنانش گفت:" همه ما از تاریخ باشگاه مطلع هستیم. همه ما می‌دانیم که فوتبال رو به تغییر است و خیلی سخت تر از قبل شده است. فصل گذشته برای بازیکنان و تیم ها دشوار بود. آنها کنار هم هستند و بازیکنان و مربی توانستند جام ببرند. این قهرمانی برایشان خیلی خوب بود بنابراین باید تلاش کنیم به آن برسیم. من بازیکنانی در دوران فوتبالم داشته ام که بسیار با استعداد بوده اند ولی روحیه پیروزی نداشتند یا آماده جنگیدن برای پیروزی نبودند. خاویر زانتی، فرانک لمپارد. از این مدل بازیکنان هر روز پیدا نمی‌کنید ولی ما بازیکنانی داشتیم که نشان می‌دادند می‌خواهند پیروز میدان باشند و فقط همین برایشان مهم بود."

دیدگاه‌ها