کد خبر : 1398556 | 07 اسفند 1395 ساعت 12:07 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم امید آبی‌ها به ساق‌های ابراهیمی

امید ابراهیمی که یکی از بازیکنان با تجربه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است می‌تواند مهره‌های تأثیر گذار آبی‌ها در راه صعود به مرحله‌ی بعد این مسابقات باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیمی که در طول فصل یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال بوده و پس از شروع نیم فصل دوم بهترین نمایش‌هایش را در مدت حضور در این تیم به معرض نمایش گذاشته، می‌تواند یکی از ستون‌های اصلی آبی‌ها در راه غلبه بر التعاون باشد.


ابراهیمی در دیدار با الاهلی بهترین بازیکن تیم استقلال بود و تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. اکنون و در آستانه دیدار با التعاون، آبی پوشان منتظرند تا یکبار دیگر امید آماده را در ترکیب خود مشاهده کنند و این بار بتوانند با پیروزی در برابر این تیم عربستانی، شرایط مطلوبی را در راه ادامه رقابت‌ها برای خود فراهم آورند. 


ابراهیمی که پیش از این بارها سابقه‌ی حضور در این رقابت‌ها و حتی مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا دارد، چشم امید منصوریان در راه صعود به مرحله‌ی بعدی این رقابت‌ها است و او امیدوار است ادامه‌ی درخشش در رقابت‌های لیگ برتر را که یکی از اصلی‌ترین ستون‌های آن ابراهیمی است در آسیا نیز ادامه دهند. 

 

دیدگاه‌ها