کد خبر : 1398573 | 07 اسفند 1395 ساعت 12:33 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اورا: با سوارز مشکلی ندارم

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد تاکید کرد که مشکلی با لوئیس سوارز، مهاجم سابق لیورپول که دورانی اختلافات آنها بالا گرفته بود ندارد.

اورا: با سوارز مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2011 اورا پس از تقابل منچستریونایتد-لیورپول مدعی شد که سوارز به او توهین نژادپرستانه کرده و اتحادیه نیز سوارز را مقصر شناخت و او را  چندین جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. در دیدار بعدی که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، سوارز از دست دادن با اورا امتناع کرد. در آن بازی یونایتد پیروز شد و اورا مقابل سوارز به خوشحالی کردن پرداخت و تنش را بالا برد. با این حال او تاکید کرد که مشکلی با سوارز ندارد و آن دوران را فراموش کرده است.

 

 

1183179

 

 

او گفت:"  خاطرات زیادی از آن دوره دارم مخصوصا از دوره ای که با سوارز مشکل داشتم. ما 2-1 بردیم و همه بازیکنان برای من بازی کردند و خوشحالی کردن مقابل او فوق العاده بود. ولی حالا خوشحالم. با سوارز مشکلی ندارم. ما مشکلی با هم نداریم."

 

اورا درباره تقابل هایش با یونایتد گفت:" اولین بازی من مقابل لیورپول در الدترافورد بود. روی من خطا شد، ضربه زده شد و ریو فردیناند با هد توپ را وارد گل کرد. قبل از شروع آن بازی ها هواداران دیوانه می‌شدند. در جو آنفیلد می‌شد نفرت نسبت به یونایتد را حس کرد.بازی کردن در چنین بازی هایی انرژی خاصی به شما می‌دهد."

دیدگاه‌ها