کد خبر : 1398579 | 07 اسفند 1395 ساعت 13:23 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکویچ مهمان سیچلو در تمرین امیدهای والیبال

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از امروز (شنبه) در فدراسیون والیبال شروع شد و سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان میهمان نخستین تمرین این تیم بود.

کولاکویچ مهمان سیچلو در تمرین امیدهای والیبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

 

نخستین گروه دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 سال ایران امروز نخستین تمرین خود را از ساعت 11 و 30 دقیقه در سالن فدراسیون والیبال شروع کرد که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی نیز میهمان ویژه این تمرین بود.

 

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در ابتدای این تمرین در صحبت کوتاهی با بازیکنان، به اهمیت رقابت های زیر 23 سال قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: فرصت زیادی برای آماده سازی نداریم و باید بازیکنان با انگیزه و توان مضاعف تمرینات را پیگیری کنند.

 

خوان سیچلو با بیان اینکه در این رقابت ها ایران میزبان است، تصریح کرد: بهترین بازیکنان این رده سنی در تیم ایران حضور خواهند یافت تا علاوه بر کسب سهیمه رقابت های جهانی، انتظارات مردم از این رشته ورزشی را نیز پاسخگو باشند.

 

20 بازیکن به مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 سال دعوت شدند و 21 بازیکن دیگر نیز در سه مرحله به آنان اضافه خواهند شد تا از بین آنان نفرات برتر انتخاب و به اردوی بعدی دعوت شوند.

 

دیدگاه‌ها