کد خبر : 1398606 | 07 اسفند 1395 ساعت 14:56 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

مورد عجیب سازمان لیگ والیبال؛

دعوا بر سر ویدئوچک

روز سه شنبه تجهیزات ویدئوچک لیگ والیبال به ارومیه منتقل خواهد شد تا بازی آن شهر را تحت نظر بگیرد اما درخشنده در پاسخ به اعتراضات می گوید: خودتان یکی برای تهران بخرید.

دعوا بر سر ویدئوچک

به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه دو بازی دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برگزار می شود تا در صورت پیروزی پیکان و بانک سرمایه این دو تیم با دو برد راهی بازی فینال شوند تا بازی پایانی سال گذشته یک بار دیگر تکرار شود. یکی از ابزارهایی که قرار بود حواشی این مسابقات پایانی را به حداقل برساند حالا خودش تبدیل به یکی از مشکلات اصلی شده است؛ ویدئو چک.


وسیله ای که هفته اول خراب بود، بعد از آن در یکی از مهمترین امتیازات حیاتی که می توانست سرنوشت بازی شهرداری تبریز و بانک سرمایه را تعیین کند هنگ کرد و وقفه های بیش از اندازه ای در بازی ها به وجود آورد. این سیستم در خانه والیبال تهران نصب شده بود و حالا برای بازی حساس شهرداری ارومیه و پیکان قرار است تمام تجهیزات و اپراتورهای آن به ارومیه اعزام شوند.


سعید درخشنده در گفت و گو با "ایسنا" در پاسخ به این سوال که دلیل ارسال این سیستم به ارومیه چه بوده است و حالا بازی تهران بدون ویدئو چک می ماند؛ گفت:« چرا مخالف این موضوع هستید؟ مگر اشکالی دارد که این سیستم از تهران به دیگر شهرها هم برود. مگر فقط تهران باید از این سیستم بهر ببرد. شما یک سیستم ویدئو چک تهیه کنید و به ما بدهید تا این بازی هم با این سیستم برگزار شود.»

دیدگاه‌ها