کد خبر : 1398620 | 07 اسفند 1395 ساعت 15:45 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

اگر به فریاد این تیم نرسند

پیروانی: فجر سپاسی هم اوت می‌شود

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز می گوید پیش از این به مسئولان تیم گفته بودم در صورتیکه تیم را تقویت نکنند، سپاسی نامزد شماره یک سقوط به دسته دوم است.

پیروانی: فجر سپاسی هم اوت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، غلامحسین پیروانی در رابطه با استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم فجر سپاسی شیراز گفت: نظر من برای استعفا قطعی است اما مسئولان باشگاه این موضوع را نمی پذیرند، روزی که من قبول کردم سرمربی این تیم شوم به امید راه انداختن دوباره فجر روی نیمکت این تیم نشستم اما هیچکدام از چیزی هایی که من می خواستم عملی نشد. 


او ادامه داد: زمانی که تیم را گرفتم به مسئولان گفتم کمبود بازیکن داریم، پیش از این عنوان کرده بودم در صورتیکه چند بازیکن کلیدی به تیم اضافه نکنیم نامزد شماره یک سقوط خواهیم بود اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، سه بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و هم اکنون پنج بازیکن مصدوم هم داریم، ضمن اینکه اخیرا دو بازیکن کلیدی ما یعنی مهدی کریمیان و صالح، به دلیل رفتار برخی هواداران قهر کرده اند و از تیم رفته اند. 


سرمربی شیرازی ها ادامه داد: با این حال بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم اما پس از نیم فصل و با فشرده تر شدن بازی ها و اضافه شدن تعداد مصدومان ما، اوضاع وخیم شد، ما اکنون مصدومانی داریم رباط صلیبی و مینیسک پاره کرده اند، بضاعت ما همین است، نه پول داریم، نه بازیکن و نه نظم و انضباط، با این حال از روزی که بنده سرکار آمدم موفق شدیم 17 امتیاز به دست بیاوریم. 


پیروانی در ادامه با گله از اوضاع موجود گفت: بذری نکاشته ایم که بخواهیم اکنون آن را درو کنیم، بله یک بازی هم پیش می آید که جلوی 30 هزار هوادار تیم نساجی آنها را شکست می دهیم، اما باید قبول کنیم با اتفاقاتی که در تیم افتاده نباید به موفقیت فکر کرد. 


او در ادامه درباره سازندگی این تیم در سال های گذشته گفت: بسیاری از فوتبالیست های مطرح این مملکت از همین تیم فجر سپاسی شیراز چهره شدند اما باید قبول کرد که دیگر آن روزها تکرار نمی شوند چرا که استعدادهایی که در فوتبال حضور دارند نیاز به هزینه کردن دارند، امسال تاکنون 240 میلیون بین اعضای تیم تقسیم کردیم، شما ببینید با وجود تمام عوامل از مربیان و تدارکات گرفته تا بازیکنان، به هر نفر چقدر می رسد؟ با این پول نمی توان استعداد کشف کرد. و آن را پرورش داد. از طرفی در تیم های دیگر نیز مربیان هم امنیت شغلی خود را در خطر می بینند بنابراین لزومی نمی بینند که بخواهند به بازیکن جوان میدان بدهند. 


پیروانی در پایان گفت: بهرحال من آمده بودم این تیم را راه بیندازم و باز هم سپاسی را با کمک همه عوامل مطرح کنیم اما متاسفانه هیچ کمک و حمایتی به تیم نمی شود، از طرفی برخی از هواداران هم نسبت به تعدادی از بازیکنان کم لطفی می کنند، آنها شرایط تیم را نمی بینند و فقط به بازیکنان می تازند که همین موضوع باعث می شود یکی دو بازیکن ما قهر کنند و تیم را تنها بگذارند، معلوم است که بازیکن پول خوب نمی گیرد فحش هم می خورد ترجیح می دهد برود. امیدوارم به داد این تیم برسند که اگر اینطور نشود این تیم هم سقوط می کند و از صحنه اصلی فوتبال ایران حذف می شود.

دیدگاه‌ها