کد خبر : 1398628 | 07 اسفند 1395 ساعت 15:20 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: تیم ها مقابل رئال جور دیگری بازی می کنند

رئال پس از شکست تلخ در زمین والنسیا فردا یک بازی دشوار دیگر در زمین ویارئال پیش رو دارد.

زیدان: تیم ها مقابل رئال جور دیگری بازی می کنند

به گزارش "ورزش سه"، فردا قبل از جدال رئال و ویارئال، تیم های اتلتیکو و بارسا به میدان خواهند رفت و بدون شک نتیجه آن بازی، تاثیر مستقیم در شکل بازی رئال مادرید خواهد گذاشت.

 بارسا در صورت پیروزی می تواند موقتا به صدر جدول صعود کند و اگر چنین شود، فشار مضاعفی به رئال وارد خواهد شد.

 

 

1181770

 

 

زیدان در نشست خبری بازی با ویارئال اشاره کرد که دیدار با والنسیا را چند بار تماشا کرده است:« همیشه بازی قبلی تیمم را دو سه بار تماشا و سپس آنالیز می کنم. این روش را دوست دارم. آنچه در مستایا برای ما اتفاق افتاد (شکست 2-1)،می تواند بازهم رخ بدهد و این خاصیت فوتبال است. اگر بازی را خوب شروع نکنید، هر حریفی شما را دچار مشکل خواهد کرد. زمان کمی برای آماده سازی خودمان داشتیم ولی فوتبال همین است.»

 

دشواری واکنش پس از شکست:« خیر، ما برای بلند شدن و واکنش به شکست، مشکلی نخواهیم داشت. همیشه سرمان بالاست و می دانیم که می توانیم کارهای بهتری انجام دهیم. لالیگا طولانی است و این یک واقعیت است که تیم ها مقابل رئال جور دیگری بازی می کنند. برای همه تیم ها، بازی با رئال، بازی سال است و همه، انگیزه های متفاوتی برای رویارویی با ما دارند.»

 

وضعیت بیل:« او 100 درصد آماده است و در این یکی دو روز، به خوبی تمرین کرده است.»

 

جدال اتلتیکو-بارسا:« نتیجه آن بازی دست من نیست. بدون شک بازی این دو تیم را تماشا خواهم کرد و امیدوارم نتیجه ای به سود ما رقم بخورد.»

 

لالیگا:« فکر نمی کنم نتیجه بازی های فردا در قهرمانی لالیگا تاثیری داشته باشد. فصل گذشته را به یاد بیاورید که ما 12 امتیاز اختلاف با بارسلونا را به 1 امتیاز کاهش دادیم. بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

بازی های ضعیف ناواس:« به ناواس حداکثر اطمینان را دارم؛ با این حال نمی توانم حواشی و انتقادات رسانه ها از او را کنترل کنم. واضح است که ناواس می تواند بهتر از این ها بازی کند و من به توانایی هایش هیچ شکی ندارم.»

 

دیدگاه‌ها