کد خبر : 1398635 | 07 اسفند 1395 ساعت 16:46 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارزش آقا فیروز بیشتر از این بی احترامی‎هاست

جعفری: بدشانسی‎های ما تمام شده است

مدافع تیم پدیده اظهار امیدواری می کند با برتری این تیم در دیدار برابر صنعت نفت آبادان بدشانسی های این تیم نیز به پایان رسیده باشد.

جعفری: بدشانسی‎های ما تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری در رابطه با اوضاع فعلی تیم پس از پیروزی پرگل در برابر صنعت نفت آبادان گفت: خداراشکر بدشانسی های ما هم تمام شد، بازی سختی بود و اتفاقات عجیبی در آبادان افتاد اما خوشبختانه توانستیم به برد خوبی دست پیدا کنیم. امیدوارم از این به بعد هم بتوانیم همینطور در بازی های مان حضور پیدا کنیم و در هفت، هشت هفته آخر بهترین نتایج را به دست بیاوریم تا به رده ای که لیاقتش را داریم برسیم. 


او ادامه داد: ما پیش از این هم در بازی های مان به خوبی در میدان حاضر می شدیم اما با بدشانسی روبرو می شدیم که خدا را شکر در بازی آخر این بدشانسی وجود نداشت و توانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و به برتری برسیم. پیش از این بازی به شدت تحت فشار بودیم و با توجه به شرایط سخت آبادان و جو موجود، کمی بازی را برای مان سخت کرده بود و به همین دلیل در ده دقیقه اول هم استرس داشتیم اما به مرور این اتفاق برطرف شد و توانستیم به موفقیت برسیم.


مدافع راست پدیده در رابطه با رویارویی با سرمربی سابق خود در این دیدار گفت: در این بازی با آقای فیروز کریمی هم روبرو شدم، او در تیم ملوان سرمربی بنده بود و لطف زیادی به من داشت. یک نیم فصل زیر نظر او کار کردم و چیزهای زیادی آموختم، او مرد بزرگی است و خوشحالم با او کارکرده ام و به نوعی خودم را مدیون او می دانم. ای کاش آن دسته از هواداران صنعت نفت آبادان که به او توهین می کردند می دانستند آقا فیروز از بزرگترین و کاربلدترین مربیان فوتبال ایران است. ارزش او بیشتر از این بی احترامی هاست.  


او در رابطه با نفوذهای کمتر خود در این دیدار گفت: در این بازی نفوذ هم می کردم اما بیشتر تمرکز خودم را روی دفاع گذاشته بودم تا بتوانیم از گل های مان دفاع کنیم، من زیاد علاقه ای ندارم عقب بازی کنم اما به دلیل صلاح تیم و اینکه باید به حفظ توپ می پرداختیم باید کمتر نفوذ می کردم تا از پیروزی خوب تیم دفاع کنیم. به طور کلی بیشتر علاقه مندم به کارهای هجومی بپردازم. 


جعفری درباره مهمترین مشکل تیم پدیده در بازی های لیگ گفت: یکی از مهمترین دلایلی که ما نتوانستیم در خانه بازی های خوبی به نمایش بگذاریم، زمین چمن ورزشگاه ثامن است، در این زمین باید بزنی زیر توپ و وقتی توپ به سمت شما می آید به سختی می توانی آن را کنترل کنید، شما دقت کنید می بینید که ما از چهار دیداری که به پیروزی رسیدیم، سه بازی در خارج از خانه بود. این زمین برای تیمی مانند پدیده که روی زمین بازی می کند کار را سخت می کند. 


وی در رابطه با ادامه همکاری با مهاجری گفت: آقای مهاجری به من کمک زیادی داشت، با توجه به اینکه در ابتدای فصل بنده مصدوم بودم او به من اعتماد کرد و در تیم نگه داشت و به همین دلیل من هم تمام تلاش خود را به کار بستم تا بتوانم جواب اعتماد او را بدهم امیدوارم تاکنون این اتفاق افتاده باشد، رضا مهاجری از بهترین مربیان کشور است و نوع بازی تیم پدیده، کیفیت کار او را نشان می دهد، امیدواریم در بازی های پیش رو بتوانیم نتایج بهتری بگیریم تا زحمات آقای مهاجری هم به بار بنشیند.


جعفری در پایان در رابطه با حریف آینده پدیده گفت: گسترش فولاد تیم خوبی است، هرچند معتقدم از ما سرتر نیستند اما توانستند نتایج بهتری بگیرند. امیدوارم در دیدار برابر این تیم بتوانیم به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم، بهرحال مشخص است که برای این بازی ما کار سختی در پیش داریم.

دیدگاه‌ها