کد خبر : 1398691 | 07 اسفند 1395 ساعت 18:49 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه دورتموند برابر فرایبورگ

دورتموند موفق شد با 3 گل در خانه از سد فرایبورگ عبور کند.

پیروزی مقتدرانه دورتموند برابر فرایبورگ

 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای تداوم نتایج خوب هفته های اخیر خود در بوندسلیگا، باید از سد فرایبورگ در خانه می گذشت.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه عجیب سویونکو، دورتموند می توانست به گل برسد اما شولو، سنگربان فرایبورگ در دقیقه 5 دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه، حملات دورتموند روی دروازه حریف تداوم یافت تا بالاخره این تیم در دقیقه 13 به گل رسید.

 

زنبورها در جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و با ارسال دیدنی گوئررو در دهانه دروازه، سوکراتیس با ضربه سری دقیق دروازه فرایبورگ را گشود تا گل اول دورتموند به ثمر برسد.

 

 

1183282

 

 

دقایقی بعد و روی همکاری گوئررو و کاسترو، اوبامیانگ درون محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه او درون چارچوب نبود. در دقیقه 25، باز هم اوبامیانگ صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار ضربه او با واکنش شولو همراه بود.

 

لحظاتی بعد، باز هم سنگربان فرایبورگ در دو مرحله در برابر ضربات گوئررو واکنش نشان داد. در اواخر نیمه دوم، رویس قدر پاس دیدنی اوبامیانگ را ندانست تا 45 دقیقه اول با برتری یک گله دورتموند به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات میزبان باز هم ادامه یافت و در همان ابتدا دمبله نتوانست پاس خوب اوبامیانگ را تبدیل به گل کند. اما تلاش های زنبورها بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 55 به گل دوم نیز رسید.

 

نفوذ فوق العاده رویس از جناح چپ و جاگذاشتن مدافع حریف باعث شد تا پاس عرضی او در دهانه دروازه خالی به اوبامیانگ برسد و او نیز با یک بغل پا راحت ترین کار ممکن را انجام داد تا دورتموند با 2 گل از حریف پیش افتد.

 

 

1183281

 

 

در ادامه، فرایبورگ تلاش زیادی برای به تعادل کشیدن جریان بازی داشت اما در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام بود. در دقیقه 70 و با ارسال دمبله، اوبامیانگ می توانست دبل کند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما لحظاتی بعد دورتموند گل سوم را نیز به ثمر رساند. روی پاس زیبای دمبله، دورم با گلر فرایبورگ تک به تک شد و با از خودگذشتگی، یک بار دیگر اوبامیانگ را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کرد تا او نیز گل سوم را به ثمر برساند.

 

در ادامه دورتموند موقعیت های زیادی را توسط اوبامیانگ و کاگاوا از دست داد تا در نهایت با همان 3 گل در برابر فرایبورگ به برتری برسد.

دیدگاه‌ها