کد خبر : 1398744 | 08 اسفند 1395 ساعت 00:42 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

کانتونا: زلاتان مثل من است

اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل کمک به رشد بازیکنان جوان در این تیم، تحسین کرد.​​​​​​​

کانتونا: زلاتان مثل من است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوست، خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد و در 24 دیدار این فصل لیگ برتر، 15 گل به ثمر رساند.

 

او همچنین به خاطر کمک به بازیکنان جوان منچستریونایتد با تحسین زیادی روبرو شده؛ کیفیتی که کانتونا ادعا کرد خودش هم آن را دارا بود.

 

او به خبرنگاران گفت:" دو نوع بازیکن مسن وجود دارد. یک نوع بازیکنانی که بازیکنان جوان را دوست ندارند زیرا می خواهند بازی کنند و بازیکنان جوان می توانند آنها را خراب کنند و دسته دیگر که به بازیکنان جوان کمک می کنند.

 

 

1181957

 

 

به یاد دارم وقتی 17 سال داشتم، در کنار آندری شارماخ بازی می کردم. او لهستانی بود و در دو نیمه نهایی جام جهانی بازی کرده بود. او بازیکن فوق العاده ای بود و خیلی به من کمک کرد.

 

من این را به یاد سپردم و به خودم گفتم که وقتی مسن تر شدم، همین کار را خواهم کرد و مطمئنم که زلاتان هم همین کار را می کند.

 

او خیلی به بازیکنان جوان کمک می کند زیرا او بازیکنی فوق العاده با شخصیتی قوی است. او همان بازیکن مسن تری است که به بازیکنان جوان کمک می کند. مهم است که بازیکن باتجربه ای در تیم داشته باشید که بتواند الگویی برای بقیه باشد."

دیدگاه‌ها