کد خبر : 1398755 | 08 اسفند 1395 ساعت 08:55 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

گوچی در یک قدمی آقای گل هلند

طلسم‌شکنی هیرنفین با اولین پنالتی قوچان‌نژاد

هیرنفین بعد از چهار شکست متوالی در لیگ هلند و سقوط تا پله هشتم در آغاز هفته بیست و چهارم آردیویسه موفق شد از سد مهمان خود بگذرد.

طلسم‌شکنی هیرنفین با اولین پنالتی قوچان‌نژاد 

به گزارش "ورزش سه"، هیرنفین که نیم فصل دوم را چندان خوب آغاز نکرده بود سرانجام به طلسم ناکامی هایش برابر روداکرکراد خاتمه داد و موفق شد با برد 3-0 در این بازی تا رده ششم جدول رده بندی صعود کند. در این بازی که در حضور 90 دقیقه رضا قوچان نژاد برگزار شد مهاجم ملی پوش ایرانی بعد از چند هفته گل نزدن در دقیقه 2+90 سومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمررساند تا طلسم گوچی هم شکسته شود.

 

1183356


قوچان نژاد در این بازی در طول 90 دقیقه تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد تا جایی که رسانه های هلندی با تمجید از نمایش او در مصاف با روداکرکراد بیشترین نمره را برای مهاجم ایرانی در نظر گرفتند. گوچی در حالی در آخرین دقیقه وقت های تلف شده پشت ضربه پنالتی ایستاد که سام لارسن پنالتی زن اول این تیم که پنالتی را گرفته بود بعد از بازی چند هفته قبل که پنالتی حساسی را از دست داد ترجیح داد این ضربه را بهترین گلزن هیرنفین بزند تا هم گوچی به صدر جدول بهترین گلزنان نزدیک شود هم برد هیرنفین در خانه شیرین تر.

 

1183355


گوچی با این پنالتی تعداد گل های خود در این فصل از آردیویسه را به 14 گل رساند تا در یک قدمی نیکولای یورگنسن مهاجم 15 گله فاینورد در صدر جدول بهترین گلزنان فصل برسد. اتفاقی که امیدواری ها نزد طرفداران هیرنفین برای آقای گلی قوچان نژاد را دو چندان کرد تا روزهای خوش این مهاجم در هلند ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها