کد خبر : 1398756 | 08 اسفند 1395 ساعت 09:50 | 87.7K بازدید | 18 دیدگاه

گزارش روزنامه رکورد پرتغال از سرمربی ایران

کی‌روش: استعفایم آزمایش اعتماد به نفس بود

سرمربی تیم ملی در مدت مرخصی خود در پرتغال در مصاحبه ای مفصل با یکی از شبکه های ورزشی این کشور پیرامون تمامی اتفاقات حاشیه ای اطراف خود از جمله تیم ملی ایران صحبت کرد.

کی‌روش: استعفایم آزمایش اعتماد به نفس بود

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت 11 نیوز، کارلوس کی روش با وجود این که برای استراحت و مرخصی به لیسبون سفر کرده بود در مدت حضورش در این کشور با درخواست های بسیار زیادی برای انجام مصاحبه روبرو شد که در نهایت به یکی از آنها پاسخ مثبت داد. مصاحبه ای طولانی و مفصل که قرار است به زودی از این شبکه ورزشی پرمخاطب پرتغالی به روی آنتن برود.


روزنامه‌ معتبر رکورد پرتغال در همین خصوص گزارشی کوتاه از صحبت های کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با شبکه پرتغالی که در روزهای آتی پخش خواهد شد، منتشر کرد صحبت هایی که درباره شرایط کنونی لیگ پرتغال و باشگاه سابق کی‌روش منچستریونایتد بوده است.در بخش دیگری نیز این روزنامه به استعفای چند ماه اخیر کارلوس از هدایت تیم ملی ایران اشاره و پاسخ های این مربی را منتشر کرد.


کی‌روش در خصوص این اتفاق گفت:« قبول نکردن استعفای من از هدایت تیم ملی ایران نوعی آزمایش اعتماد به نفس محسوب می‌شود، ولی برنامه‌های تیم‌ ‌ملی برای جام جهانی هم چنان باید در اولویت قرار بگیرد و نباید این برنامه‌ها زیر سوال برود».سرمربی تیم ملی درباره موضوعات مختلفی از جمله شرایط خود در تیم ملی ایران و اهداف و برنامه‌های شخصی و تیمی برای سال جدید میلادی قبل از جام جهانی روسیه نیز صحبت کرده که مورد توجه روزنامه رکورد قرار گرفت.


در ادامه این گزارش آمده است:« کارلوس کی‌روش با وجود این که هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را در شرایط نامعلوم بر عهده دارد از شرایط لیگ پرتغال غافل نیست. او درباره شانس اسپورتینگ برای رسیدن به عنوان قهرمانیمدعی شد اسپورتینگ باید کار خودش را انجام دهد و کاری به مابقی تیم‌ها نداشته باشد. آنها هنوز شانس قهرمانی دارند، ولی باید بدانیم که تیم‌هایی مثل پورتو و بنفیکا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند و همین باعث می‌شود که شانس قهرمانی اسپورتینگ کم شود. با این حال اسپورتینگ تنها باید به خود فکر کند و کاری به بقیه تیم‌ها نداشته باشد».از کی‌روش درباره منچستریونایتد تیم سابق او سوال شده که اکنون هموطنش ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بر عهده دارد. « دوست دارم مورینیو در یونایتد موفق باشد. او در باشگاه من است و توانسته تیم را به مسیر درستی باز گرداند. من فکر می‌کنم که سال آینده، سال منچستریونایتد خواهد بود».


قرار است به محض پخش شدن مصاحبه تلویزیونی کی روش از شبکه پرتغالی که با همکاری روزنامه نگاران رکورد انجام شده این روزنامه معتبر پرتغالی به صورت کامل گفتگوی سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و فعلی ایران را منتشر و در اختیار مخاطبانش قرار دهد. صحبت هایی که به نظر می رسد سرو صدا و جنجال های جدیدی در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها