کد خبر : 1398773 | 08 اسفند 1395 ساعت 10:46 | 17.1K بازدید | 14 دیدگاه

شایعه سازان، خدا را در نظر بگیرند

کیانی: تراکتورسازی ِ بزرگ نیاز به تبانی ندارد

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد افرادی درباره تبانی تیمش صحبت می کنند که خودشان اهل این مسائل هستند.

کیانی: تراکتورسازی ِ بزرگ نیاز به تبانی ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی در هفته بیست ودوم لیگ برتر سیاه جامگان را از پیش رو برداشت تا بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار شود. بازی سرخپوشان تبریزی با سیاه جامگان حاشیه هایی داشت که اکثر بازیکنان تیم تراکتورسازی نسبت به مسائل مطرح شده موضع گیری کردند.


مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی نیز یکی از بازیکنانی است که نسبت به مسائل مطرح شده، گلایه دارد. او صحبت هایی را بیان کرده که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
بازی سختی با سیاه جامگان داشتیم. هردوتیم در این مسابقه برای برد بازی می کردند اما خوشبختانه 3 امتیاز را گرفتیم. حتی می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما قسمت این بود در دقایق پایانی پیروز از زمین خارج شویم.

 


درباره شایعات متاسفم
تیم سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی عملکرد فوق العاده ای داشت و اگر از ابتدای فصل اینطور کار می کرد، الان در نیمه بالایی جدول قرار داشت. همه بازیکنان این تیم از جمله رضا شربتی عالی بازی کردند و من متاسف هستم که شایعات عجیبی در این خصوص بیان می شود. 

 


نیازی به تبانی نداریم
تیم ما به قدری بازیکنان و مربی بزرگ دارد که نیازی به تبانی نداشته باشد. کسی می گوید ما تبانی کرده ایم که خودش این کاره است. این تهمت ها درست نیست. شربتی خانواده دارد و کسی که شایعه درست می کند، باید خدا را در نظر بگیرد.

 


ادعایی درباره جریمه ام ندارم
من در بازی با ماشین سازی کاری نکردم که اخراج شوم و همیشه هم نظرم همین خواهد بود اما جریمه ای که کمیته انضباطی برایم در نظر گرفته را می پذیرم و ادعایی در این خصوص ندارم.

 


تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم
تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را می کنند تا در این 8 هفته که برایمان فینال است،‌برنده باشیم. فکر می کنم شانس ما اصلا کم نیست و امیدمان به خداست.

دیدگاه‌ها